skóra/pazurki/oczy/usta

1. Data: 2003-10-14 08:17:08

Temat: skóra/pazurki/oczy/usta
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytan do szanownych grupowiczek;)
1. Mam srednio-ciemna karnacje, szybko sie opalam, a nie lubie opalenizny.
Tego lata staralam sie ograniczyc opalanie do minimum, ale troche mnie
zlapalo:( szczegolnie od innych partii ciala wyrozniaja sie rece i nogi do
polowy uda;( czy jest jakis sposob by wyrownac kolor skory? gdybym chciala
byc cala opalona to bym poszla na solarium i problemu by nie bylo - ale ja
nie chce byc opalona, chce miec taka skore jak mam wszedzie procz nog i
rak... zna ktos moze jakies kremy/balsamy wyrownujace koloryt skory? czy cos
takiego jest w ogole mozliwe?
2. Zna ktos jakies super nie odpryskujace lakiery? probowalam juz wielu i
niestety wiekszosc odpryskuje w ciagu 1 dnia. Chcialabym zaznaczyc, ze nie
myje naczyn ani nie wykonuje podobnych czynnosci, wiec to nie od
detergentow.. moglby mi ktos polecic dobry lakier?:)
3. Ostatnie moje pytanie dotyczy tuszu do rzes i szminki;) jaki jest dobry
tusz wydluzajacy przede wszystkim? bo mam duzo rzes, ale sa troche za
krotkie - a chce uzyskac efekt teatralny.. myslalamo borjouis tym, ktory
maluje najpierw rzesy na bialo a potem druga koncowka pociaga sie je na
czarno.. uzywal ktos? jakie efekty?
Natomiast jesli chodzi o szminke poszukuje szminki, ktora dokladnie pokryje
usta, tlustej wrecz.. wiekszosc szminek teraz zawiera migoczace drobinki i
ma konsystencje rzadka.. delikatnie malujac usta danym kolorem, a mi chodzi
o dosc mocny efekt najlepiej o kolorze karmazynu.
Bylabym wdzieczna za wskazowki:)

Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-10-14 08:20:02

Temat: Re: skóra/pazurki/oczy/usta
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-14 10:17:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sadia* skreślił te oto słowa:

> [...]
> myje naczyn ani nie wykonuje podobnych czynnosci, wiec to nie od
> detergentow.. moglby mi ktos polecic dobry lakier?:)

Lakiery Sally Hansen. Tez teflonowa powloka. Nie odpryskuja, po tygodniu
delikatnie zaczynaja scierac sie koncowki. Wystarczy 1 warstwa zeby
paznokcie byly pokryte mocna warstwa koloru. Kosztuja ok. 30 zl.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-14 08:23:37

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
> piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

A ja kupilam ostatnio Astora za 26.50 i byl do niczego;/ mam nadzieje, ze w
Douglasie albo w Sephorze maja:)

Sadia

1. Data: 2003-10-14 08:28:45

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-14 10:23:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *sadia* skreślił te oto słowa:

> A ja kupilam ostatnio Astora za 26.50 i byl do niczego;/

Astor IMO ma baaaaardzo kiepskie kosmetyki - omijam je szerokim łukiem.

> mam nadzieje, ze w
> Douglasie albo w Sephorze maja:)

W Sephorze na pewno nie maja ( przynajmniej w Poznaniu). Ja sie zaopatruje
w te lakiery w Empiku i mniejszych drogeriach.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-10-14 08:53:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Oct 2003 10:17:08 +0200, sadia <s...@w...pl> wrote:
[...]

alessandro, do dostania w perfumeriach Douglas. cena 35-40, ciekawe kolory.
maja tez dobre odzywki do pazurow.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-14 09:23:52

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowanie polecam lakiery Inglota. Ja zawsze maluję dwie warstwy i
czekam
> po przed nałożeniem drugiej żeby ta pierwsza wyschła, trochę długo to trwa
> ale opłaca się po potem trzyma sie nawet półtora tygodnia i wogole nie
> odpryskuje. No i są bardzo tanie - ok. 12 zl :)
>
> Ania

To ja kupie Alessandro, Sally Hansen i Inglota i zobaczymy, ktory
najlepszy;) mi chodzi o to zeby on przez jeden dzien sie ladnie trzymal nie
mam wymagania co do tygodnia;))
Dzieki za rady,

Sadia

1. Data: 2003-10-14 09:24:58

Od: "anya_g" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-14 09:32:40

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja kupie Alessandro, Sally Hansen i Inglota i zobaczymy, ktory
> najlepszy;) mi chodzi o to zeby on przez jeden dzien sie ladnie trzymal
nie
> mam wymagania co do tygodnia;))

Tylko nie zapomnij się pochwalić, jak wyszedł test tych lakierów!

Sana, co ma podobny problem
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-10-14 10:14:02

Temat: Re: OT skóra/pazurki/oczy/usta
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
>Chcialabym zaznaczyc, ze nie
> myje naczyn ani nie wykonuje podobnych czynnosci, wiec to nie od
> detergentow.. moglby mi ktos polecic dobry lakier?:)

To istnieja tacy ludzie?? :D

Kruszyna
wiecznie w garach
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-14 10:30:43

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To istnieja tacy ludzie?? :D
>
> Kruszyna
> wiecznie w garach
> --
> "Primum non stresere... "

Heheh istnieja;) nie sprzatam, nie odkurzam, nie myje naczyc ani nic;) mam
zaledwie 19 lat ;) mieszkam z mama, ktora ma manie sprzatania - nic mi nie
da zrobic bo ja to zrobie zle i nie zauwaze kurzu, ktory jest dla mnie
niewidoczny a dla niej jest widoczny hehe:> mi to w sumie na reke,
bynajmniej nie nazekam.

Sadia

Do Kofeinki [Avon]
Stylista w Krakowie