skóra - tarka

1. Data: 2003-06-20 09:30:20

Temat: skóra - tarka
Od: "Skoczek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem ze skórą na ramionach i nogach. Jest strasznie szorstka,
pojawiają się na niej - chyba w torebkach włosowych - coś jakby krostki
wypełnione białawym płynem, zamieniają się później w coś w rodzaju strupka.
Żadne nawilżanie nie pomaga. To trwa już dosyć dlugo, nasiliło się po
porodzie.

Czy macie jakiś pomysł, co to może być i jak się tego pozbyć?

Pozdrawiam
Ikra

1. Data: 2003-06-20 10:08:10

Temat: Re: skóra - tarka
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skoczek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> porodzie.
>
> Czy macie jakiś pomysł, co to może być i jak się tego pozbyć?

Spróbuj krem lub maść z mocznikiem - np Xerial 30 lub Hasceral (to maść,
dodatkowo ma w składzie kwas salicylowy, który delikatnie złuszcza naskórek
i bardzo nawilża), albo SolcoKerasal (skład podobny do Hasceral ale tej
maści na sobie nie wypróbowałam). Ja dzięki tym produktom, pozbyłam się i
wyprysków i blizenek, które pozostawiały. Polecane też są na wrastające
włoski po depilacji - u mnie działa:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-06-20 10:10:28

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Ikra
>
> No nie wiem, może spróbój peelingujących żeli pod prysznic, a potem
intensywnie nawilżaj. Ja w ten sposób pozbyłam się "gęsiej skórki" na
udach.
Ela

1. Data: 2003-06-20 13:30:56

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Skoczek" <s...@g...pl> wystukał(a)

> Czy macie jakiś pomysł, co to może być i jak się tego pozbyć?

Z tego co sie orientuje jest taka "apteczna" seria do skory z takimi
problemami, jest w niej cos do mycia, kremy, masci... Ja mialam krem do
twarzy i musze przyznac ze bardzo skuteczny, cena ok 20 zl.
Moze popytaj w aptece, mi doradzila to aptekarka.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-06-20 16:09:13

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A nazywa sie LINOLA, jakos tam wczesniej zapomnialam wpisac :)

1. Data: 2003-06-22 21:50:19

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoczek wrote:
> [...]
> krostki wypełnione białawym płynem, zamieniają się później w coś w
> rodzaju strupka. Żadne nawilżanie nie pomaga. To trwa już dosyć

Witaj.
Też mam taki problem, ale u mnie nasiliło się już w ciąży.
Byłam z tym u dermatologa i dostałam jakąś maść
robioną w aptece na bazie mocznika. Jest tłusta i
śmierdzi lanoliną . Trochę mi pomogło, ale nie do końca.

tes

tarka do stóp
sensual joanny
nutrilift