skorki

1. Data: 2003-08-03 09:51:44

Temat: skorki
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy moglyby mi Panie polecic jakis dobry plyn (czy cos w tym rodzaju) do
zmiekczania skorek?
w sklepie tyle tego a ja nie wiem co wybrac, potrzebuje czegos dobrego i nie
drogiego (tak do 25 zeta)
pozdrawiam,
Kreska

1. Data: 2003-08-03 13:51:45

Temat: Odp: skorki
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kreska <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgilru$6tu$...@n...onet.pl...
> [...]
> zmiekczania skorek?
> w sklepie tyle tego a ja nie wiem co wybrac, potrzebuje czegos dobrego i

Hej,
To ja od razu spytam co myślicie o kremie do zmiękczania skórek Avon? Warto?
Albo jakie inne proponujecie
Dzięki
Pozdrawiam
magda

1. Data: 2003-08-03 14:17:29

Temat: Re: skorki
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> >

> Hej,
> To ja od razu spytam co myślicie o kremie do zmiękczania skórek Avon?

dobre pytanie...
Kreska

1. Data: 2003-08-03 15:35:25

Od: "Ania S." <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy moglyby mi Panie polecic jakis dobry plyn (czy cos w tym rodzaju) do
> zmiekczania skorek?

Polecam płyn do usuwania skórek Manhattan.

1. Data: 2003-08-03 16:54:28

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Hej,
> To ja od razu spytam co myślicie o kremie do zmiękczania skórek Avon?

Ja go lubię, chociaż jest to jedyny tego typu preparat, jakiego dotą
używałam, więc nie mam porównania, ale dzięki niemu oduczyłam się paskudnego
nawyku obgryzania, czy skubania skórek.
Z chęcią też spróbowałabym czegoś innego, chociażby żeby mieć porównanie.
Maga

1. Data: 2003-08-03 17:45:45

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kreska wrote:

> [...]
> zmiekczania skorek?
> w sklepie tyle tego a ja nie wiem co wybrac, potrzebuje czegos dobrego i nie

Calkiem niezle zmiekcza oliwka do skorek Sally Hansen. To bodajze
15-20zl bylo.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-08-03 20:50:14

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja od razu spytam co myślicie o kremie do zmiękczania skórek Avon?
Warto?

Wedlug mnie warto, ladnie nawilza i zmiekcza skorki, ktore pozniej latwo
jest odsunac (bo nie wycinam). Jestem z niego bardzo zadowolona ale faktem
jest ze nie mam porownania z innymi.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-08-03 22:08:26

Od: "paulie" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam miłe panie:) polecam krem lub żel Sally hansen aczkolwiek kosztuje ok 25
zł ale warto.pozdrawiam , paulie

1. Data: 2003-08-04 07:40:20

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowka"
> To ja od razu spytam co myślicie o kremie do zmiękczania skórek Avon? Warto?
> Albo jakie inne proponujecie
Według mnie "wystarczająco dobry" dla miękkich, zadbanych skórek.
Ja takich niestety nie miałam, szukałam czegoś mocniejszego i znalazłam.
Jest to "żel do skórek" KillyS, w takim flakoniku jak lakiery do paznokci.
Jest naprawdę mocny, kiedyś się zagapiłam i nie zmywałam chyba ponad
kwadrans to rozmiękczyło mi płytkę paznokcia, która zaczęła się łuszczyć;)
Przy stosowaniu tak jak w instrukcji (ok. 4 minut) działa jak trzeba.
Przy okazji z czyściutkim sumieniem mogę polecić płyn do wybielania
paznokci z tej samej serii - pomalowane nim wyglądają ślicznie bielutko
i mają dużo ładniejszy kolor niż bezbarwno- różowe lakiery.
Asia

1. Data: 2003-08-05 08:47:37

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja zdecydowanie nie polecam preparatu Inglota, w ogole nie dziala :(

--
pozdro. ddd
(używaj adresu d_d_d(at) poczta (dot) onet (dot) pl)

----
"milosc to troska o doprowadzenie do swietosci"

krostki --> plamki
tipsy zel stargard szczecinski
Pryszcz-gula pod skórą
Gdzie? (Wa-wa)