skoro tak bardzo lubicie - z testów na IQ - bardzo trudne

1. Data: 2003-02-07 11:25:51

Temat: skoro tak bardzo lubicie - z testów na IQ - bardzo trudne
Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałem wysłać z załącznikiem, ale tak jak podejrzewałem, nie
opublikowało. Mam SUPER trudne zadania. Nie wiem jak je opublikować, albo
umieścić w miejscu, w któym wszyscy mogą rzucić okiem. Być może część z was
je zna.

Tak więc, wysyłajcie mi maile na priva, a ja odeślę zadania.
Albo może ktos mi podpowie, jak opublikować ...

No i wyzywam cbneta! Nie sądzę, żeby dał sobie radę ...

--
Brian.
mailto: b...@t...pl

"człowiek jest produktem ubocznym ewolucji drożdży ..."
Brian

1. Data: 2003-02-07 11:39:10

Od: "Brian" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możemy się umówić, że nikomu nie powiem, jeżeli nie dasz rady :)))))

Brian

1. Data: 2003-02-07 11:39:20

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian" <b...@t...pl> wrote in message news:b20579$c51
$...@a...news.tpi.pl...
> Próbowałem wysłać z załącznikiem, ale tak jak podejrzewałem, nie
> opublikowało. Mam SUPER trudne zadania. Nie wiem jak je opublikować, albo
> umieścić w miejscu, w któym wszyscy mogą rzucić okiem.
[cut]

Wyślij je, z prośbą o opublikowanie, na adres redakcji psphome
p...@p...onet.pl.

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-02-07 11:43:34

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Brian:
> No i wyzywam cbneta!

Jak mozesz mnie wyzywac skoro juz polegles na zadaniu
z obraczkami??? :))
Z za~swiatow? ;)))

> Nie sądzę, żeby dał sobie radę ...

Przez Ciebie juz raz Patrycja przegrala zaklad... ;)
Czego jak czego, ale ambicji to odmowic Ci sie nie da.

Wiesz, jak mi zaplacisz to OK. ;)))

Czarek

1. Data: 2003-02-07 12:48:47

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeglądnieciu testów nadesłanych przez Briana . .... nie wiem co Ci
radzić :))))))))))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-02-07 12:53:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Możemy się umówić, że nikomu nie powiem, jeżeli nie dasz rady :)))))

Jasne, jasne. :)))
W odroznieniu od Ciebie, powiedzmy ze zdarza mi sie wiedziec
kiedy nalezy odpuscic, wiec raczej nic nie wskazuje na to,
abys mial tego typu rzeczywista okazje. ;DDD

Czarek

1. Data: 2003-02-07 12:53:36

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Az takie sa trudne? :)))

Też je już masz? :)))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-02-07 13:00:16

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> Po przeglądnieciu testów nadesłanych przez Briana . ....
> nie wiem co Ci radzić :))))))))))))))))

Az takie sa trudne? :)))

Czarek

1. Data: 2003-02-07 13:03:01

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. :)
> Ale widzac jak B sie nadal, to spodziewam sie ze wynalazl
> cos poza swoimi mozliwosciami. ;DDD

Nie no aż takie trudne nie są :)))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-02-07 13:05:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Vicky:
> Też je już masz? :)))

Nie. :)
Ale widzac jak B sie nadal, to spodziewam sie ze wynalazl
cos poza swoimi mozliwosciami. ;DDD

Czarek

Potrzeba Pomoc
Ankiety, sondy i opinia publiczna ;)