skoszona trawa

1. Data: 2003-05-06 20:28:18

Temat: skoszona trawa
Od: "Rudy" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - co z nia robić? Nie mam w okolicy zwierzatek do karmienia,
nie mam wielkiego zapotrzebowania na kompost, a palic sie nie chce. Co wy
robice ze szkoszoną trawą?

pzdr

Rudy

2. Data: 2003-05-06 21:15:06

Temat: Re: skoszona trawa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mam wielkiego zapotrzebowania na kompost, a palic sie nie chce. Co wy

:)
u mnie znajomy bedzie mial z niej siano dla koni
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2003-05-06 22:09:56

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja robię z trawy gnojówkę.Pycha nawóz.

Pozdrawiam Anastazy

4. Data: 2003-05-06 22:45:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-05-07 05:33:40

Temat: Odp: skoszona trawa
Od: "and" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

smacznego
andrzej

z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

6. Data: 2003-05-07 06:01:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> ile pozostawiac kwitnacych gron

> ale w tych drobniutkich
> Maskotkach lub jeszcze drobniejszych Koralikach
> czy tez tylko po 3-4 gron
> ?

Zostaw wszystkie poza najwyższymi.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-05-07 08:07:43

Od: l...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mam wielkiego zapotrzebowania na kompost, a palic sie nie chce. Co wy

Raczej kompostuj. Cykl polegający na koszeniu trawy, potem jej usuwaniu poza
trawę/łąkę, dalej nawożeniu nawozami sztucznymi i znowu koszenie prowadzi
paradoksalnie do wyjałowienia gleby. Nawozy azotowe pobudzają wzrost a roślina
sama pobiera z gleby pozostałe składniki których w nawozach nie ma. Dlatego
myślę, że optymalnie jest kompostować a potem kompostem nawozić trawnik/łąkę.
Problem tylko w tym, że trawa kompostuje się doś długo. O kompostowaniu było
dużo w zeszłym miesiącu.
Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2003-05-07 10:27:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-05-07 11:29:42

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rudy" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> nie mam wielkiego zapotrzebowania na kompost, a palic sie nie chce. Co wy

Po lekkim przesuszeniu, sciolkuje nia pod krzewami i drzewami owocowymi.

Irek kochany

10. Data: 2003-05-07 11:33:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> doprecyzuj prosze Basiu
> kiedy dane grone stanie sie najwyzsze skoro mam pozostawic wszystkie
> ?

Najwyższe z wszystkich - przecież to logiczne:-)

> obrywam pilnie boczne wilki
> ale w tych naprzyklad Maskotkach przewodnik mi sie rozdzielil na dwie
lodygi
> obie uznac za przewodniki i podwiazac
> czy jedna z nich usunac

Zostaw, z moich dwuletnich obserwacji wynika, że te koktajlowe wykształcają
całkiem niezłe owoce nawet, jeśli się ich nie uszczykuje.

Pozdrawiam, Basia.

Areator a wertykulator
siatka do roslin pnacych
Gdzie w okolicach wraszawy mozna kupic winorosl 'Cascade'
wrzosy - odszczekuj
Do: J. Czapski