skrzydelka pikantne w miodzie...

1. Data: 2007-02-08 21:55:09

Temat: skrzydelka pikantne w miodzie...
Od: "Oferujemy reklame!" <r...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ostatnio uraczylem moja kobiete, skrzydelkami w sosie pikantnym z miodem, do
tego dodane byly platki owsiane:)

Pycha:) polecam, jak cos przepis moge podac.

Pozdrawiam :))

2. Data: 2007-02-09 08:34:26

Temat: Re: skrzydelka pikantne w miodzie...
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oferujemy reklame!" <r...@o...info> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> ostatnio uraczylem moja kobiete, skrzydelkami w sosie pikantnym z miodem, do
> tego dodane byly platki owsiane:)
>
> Pycha:) polecam, jak cos przepis moge podac.

Dawaj gościu :)

Pozdr
CAT

3. Data: 2007-02-10 00:11:22

Od: "Oferujemy reklame!" <r...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Oferujemy reklame!" <r...@o...info> napisał w
> wiadomości news:eqg6f7$foe$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dawaj gościu :)
>
> Pozdr
> CAT

Witam,

a wiec,

do przygotowania potrzebne bedzie;

10 skrzydelek
3/4 szklanki ketchupu pikantnego
1/2 szklanki miodu
2 lyzeczki od cukru sosu pikantnego chili vifon
Jedna garsc pokruszonych platkow owsianych/kukurydzianych
4 lyzeczki wiorek kokosowych
2 lyzeczki bazylii
1 lyzeczka oregano

Przygotowanie; skrzydelka godzine przed wrzuceniem do piecyka, sypiemy
"jarzynka" ja uzywam przypraw swoich jak polaczenie cury, ostra papryka,
slodka papryka, imbir... tak delikatnie zsypane skrzydelka odstawiamy na
godzine do lodowki.

Po godzinie wrzucamy skrzydelka na jakies 20-25 minut 200-200 stopni C do
piecyka/kuchenki. Gdy juz beda "zarumienione" po tym czasie wyjmujemy je na
3-4 minuty, pamietajac aby piecyk byl rozgrzany.

W ostatnich minutach pieczenia skrzydelek, robimy sos, ktorym po wyjeciu z
piecyka obtoczymy je i wlozymy ponownie na 10-15 minut.

Wiec, proporcje ketchupu, miodu laczymy ze soba w garnku lub misce, dobrze
miezsamy, dotego dodajemy sos chilii pikantny, i znow mieszamy aby wszystko
dobrze rozprowadzic.

Teraz czas aby do sosu dodac wiurki kokosowe, bazylie, oregano, mozna dodac
takze pieprz.

Skrzydelka osobno wkladamy i moczymy w sosie, ukladajac na blasze lub
drytfance (ja uzywam w brytfance folii alu. poniewaz pozniej resztka sosu
mozna polac delikatnie ryz - pycha;) )

gdy skrzydelka sa juz ulozone na brytfance posypujemy je od gory platkami i
wstawiamy na 10-15 minut do piekarnika.

Wyciagamy, kladziemy na talerz lub mise, do tego ryz, i jedzonko pycha;)
Polecam, sprawdzcie sami.

Pozdrawiam.

4. Data: 2007-02-10 01:34:07

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 21:55, "Oferujemy reklame!" <r...@o...info> wrote:
> [...]
> tego dodane byly platki owsiane:)
>
> Pycha:) polecam, jak cos przepis moge podac.

Bede misial sprobowac.
Dla odmiany podac Ci jak ja robie skrzydelka.

Dziele je na dwie czesci i do frytkownicy, bez przyprawiania, smaze je
na zloty kolor. Nastepnie produkije sos: sos chili, tabasco, ostry
keczup, troche octu mozna rozwodnic, ale sos musi byc ostry. Gorace
skrzydelka do duzego sloika wlewam sos i wstrzasam. Je sie jak
slonecznik, do tego pokrojona marchewka, swiezy ogorek, seler
naciowy,papryka maczane to wszysto w dipie - jogurt z serem
plesniowym.

Janusz

5. Data: 2007-02-10 08:31:24

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

dZIĘKUJĘ

CAT

6. Data: 2007-02-10 08:34:24

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> slonecznik, do tego pokrojona marchewka, swiezy ogorek, seler
> naciowy,papryka maczane to wszysto w dipie - jogurt z serem

Dzięki - apropos sera z jogurtem.
widziałem na jakims discovery program "chemia kuchni" czy jakoś tak - tam koleś
zapodał fajny temat: ser plesniowy (np lazur)z czekoladą mleczną.. sprawdziłem -
pycha :)

CAT

7. Data: 2007-02-10 19:17:38

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Catalyst napisał(a):

> [...]
> zapodał fajny temat: ser plesniowy (np lazur)z czekoladą mleczną.. sprawdziłem -

Bardzo fajny program, naukowe podejscie do kuchni, mozna podpatrzec
wiele ciekawych podpowiedzi kulinarnych widziales moze w jaki sposob i
z czego robia lody.Ten ser probowalem rzeczywiscie pycha.

Anatol
sorry za literki

8. Data: 2007-02-11 17:17:32

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

anatol wrote:
plesniowym.

> Janusz

Hej, zapomniales przeprosic za literki :)

9. Data: 2007-02-11 18:24:48

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lut, 17:17, Magdalena Bassett <i...@b...com> wrote:
> anatol wrote:
>
> plesniowym.

> Hej, zapomniales przeprosic za literki :-)

Przepraszam:-)

Janusz

10. Data: 2007-02-17 13:12:05

Od: birdeczek <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego dodane byly platki owsiane:)
>
> Pycha:) polecam, jak cos przepis moge podac.

Rewelacyjne!!!!!! Jesteś geniuszem kuchni!!!!
Tylko pozazdrościć Twojej żonie takiego faceta!!!!!
:-)))))
Pozdrowionka ;-)

KOLACJA KOZACKA
ZIEMNIAKI PO KOZACKU