Re: skrzydelka pikantne w miodzie...

From: "Oferujemy reklame!" <r...@o...info>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: skrzydelka pikantne w miodzie...
Date: Sat, 10 Feb 2007 01:11:22 +0100

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:eqhbkj$pva$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Oferujemy reklame!" <r...@o...info> napisał w
> wiadomości news:eqg6f7$foe$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dawaj gościu :)
>
> Pozdr
> CAT

Witam,

a wiec,

do przygotowania potrzebne bedzie;

10 skrzydelek
3/4 szklanki ketchupu pikantnego
1/2 szklanki miodu
2 lyzeczki od cukru sosu pikantnego chili vifon
Jedna garsc pokruszonych platkow owsianych/kukurydzianych
4 lyzeczki wiorek kokosowych
2 lyzeczki bazylii
1 lyzeczka oregano

Przygotowanie; skrzydelka godzine przed wrzuceniem do piecyka, sypiemy
"jarzynka" ja uzywam przypraw swoich jak polaczenie cury, ostra papryka,
slodka papryka, imbir... tak delikatnie zsypane skrzydelka odstawiamy na
godzine do lodowki.

Po godzinie wrzucamy skrzydelka na jakies 20-25 minut 200-200 stopni C do
piecyka/kuchenki. Gdy juz beda "zarumienione" po tym czasie wyjmujemy je na
3-4 minuty, pamietajac aby piecyk byl rozgrzany.

W ostatnich minutach pieczenia skrzydelek, robimy sos, ktorym po wyjeciu z
piecyka obtoczymy je i wlozymy ponownie na 10-15 minut.

Wiec, proporcje ketchupu, miodu laczymy ze soba w garnku lub misce, dobrze
miezsamy, dotego dodajemy sos chilii pikantny, i znow mieszamy aby wszystko
dobrze rozprowadzic.

Teraz czas aby do sosu dodac wiurki kokosowe, bazylie, oregano, mozna dodac
takze pieprz.

Skrzydelka osobno wkladamy i moczymy w sosie, ukladajac na blasze lub
drytfance (ja uzywam w brytfance folii alu. poniewaz pozniej resztka sosu
mozna polac delikatnie ryz - pycha;) )

gdy skrzydelka sa juz ulozone na brytfance posypujemy je od gory platkami i
wstawiamy na 10-15 minut do piekarnika.

Wyciagamy, kladziemy na talerz lub mise, do tego ryz, i jedzonko pycha;)
Polecam, sprawdzcie sami.

Pozdrawiam.