skrzyp i inne witaminki

1. Data: 2003-05-20 08:23:05

Temat: skrzyp i inne witaminki
Od: "Ania" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zauwazyl jakies znaczace rezultaty po takich witaminkach? Skora,
wlosy - czy sie poprawiaja rzeczywiscie?

Ania

1. Data: 2003-05-20 08:51:16

Temat: Re: skrzyp i inne witaminki
Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@y...com> napisał w wiadomości
> Czy ktos zauwazyl jakies znaczace rezultaty po takich witaminkach? Skora,
> wlosy - czy sie poprawiaja rzeczywiscie?
>
> Ania

Czesc Ania,
od ponad 2 miesiecy zazywam regularnie "wyciag ze skrzypu polnego z
witaminami"! Moje paznokcie sie wzmocnily, wloski blyszcza, a stan mojej
skory widocznie sie poprawil!

Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2003-05-20 08:58:12

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czesc Ania,
> od ponad 2 miesiecy zazywam regularnie "wyciag ze skrzypu polnego z
> witaminami"! Moje paznokcie sie wzmocnily, wloski blyszcza, a stan mojej
> skory widocznie sie poprawil!

Ja lykam ponad miesiac SILICe ale jeszcze zednej poprawy paznokci nie widze.
Moze dlatego ze chodze na basen i tak strasznie wysuszaja mi sie pazurki
:(((
A propos wyciagu ze skrzypu - ile tabletek lyka sie dziennie?

Dominika

1. Data: 2003-05-20 09:05:41

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos wyciagu ze skrzypu - ile tabletek lyka sie dziennie?
>
> Dominika

Czesc Dominika,
na opakowaniu pisze aby brac 2x2 tabletki dziennie przez 30dni, nastepnie
2x1 tabletke dziennie! Ja biore 2x1 tabletke dziennie (rano i wieczorem)!

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-20 09:09:56

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Dominika,
> na opakowaniu pisze aby brac 2x2 tabletki dziennie przez 30dni, nastepnie
> 2x1 tabletke dziennie! Ja biore 2x1 tabletke dziennie (rano i wieczorem)!

Dziekuje. Jak skonczy mi sie Silica to sprobuje tego skrzypu :)

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-05-20 10:27:23

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beatag" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy któraś z was zdaje sobie sprawę z tego że przy dłuższym przyjmowaniu
> witamin może sie pojawić reakcja przeciwna do zamierzonej, tzn witaminki
> ktore mają wzmocnić włoski spowodować to, że te zaczną zwyczajnie
wypadać.
> Radzę nie przesadzać z sztucznymi witaminkami a zamiast tego zafundować
> sobie każdego dnia porcję owoców i warzywek. Tanio, smacznie i zdrowo

Warzywka i owoce to moja specjalnosc :)) Jestem semiwegetarianka. Ale
paznokcie mam tak godne politowania, ze musze w koncu cos z tym zrobic. A
specjalne specyfiki przyjmuje dopiero od miesiaca z kawalkiem - tzn. Silice.
I nie mam zamiaru przesadzac :))

Dominika

1. Data: 2003-05-20 10:38:41

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "beatag" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>news:bacvqe$60l$1@nemesis.news.tpi .pl...

>wypadać.
>
>Warzywka i owoce to moja specjalnosc :)) Jestem semiwegetarianka.

Witaminy A jest akurat duzo w miesie ;) Zwlaszcza w watrobce.
Choc nie watpie, ze i wiele warzyw czy owocow je zawiera - avocado, zdaje sie.
Mozna sobie w internecie sprawdzic.
Tylko z A bardzo ostroznie, ja sie juz na tym 'przejechalam' :(
No i witamina E - duzo w salacie, o ile pamietam.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Miraculum-chwale :)