skuteczny lek na tradzik

1. Data: 2002-03-07 07:36:45

Temat: skuteczny lek na tradzik
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ktory lek byscie radzili(ktory % pomaga najczesciej ?) czy roaccutane jest
bardzo szkodliwym i niebezpiecznym lekiem ? a moze ktos z was go stosowal ?

2. Data: 2002-03-07 09:48:44

Temat: Re: skuteczny lek na tradzik
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
czy roaccutane jest
> bardzo szkodliwym i niebezpiecznym lekiem ? a moze ktos z was go stosowal
?

Tak jest niebezpieczny, jako pochodna vit.A
Może trwale uszkodzić wątrobę. Stosować pod kontrolą lekarza i monitorować
krew.
Kuracja długotrwała i bardzo kosztowna
Efekty: u jednych bdb u innych marne.

3. Data: 2002-03-07 13:49:40

Od: "Jan Ejgerd" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję :
A.T.W. Fitoregulator - tonik z homeopatycznym wyciągiem z bylicy boże
drzewko - 16,20 zł
A.T.W. Fitoregulator - krem z homeopatycznym wyciągiem z bylicy boże
drzewko - 16,99 zł
ATW For Students - żel przeciwtrądzikowy do stosowania punktowego - 9,75 zł

Przejrzeć inne (i zamówić) możesz na stronie www.atw.ejgerd.prv.pl
Wszystkie one są bezpieczne, atestowane i skuteczne
Pozdrawiam
Jan EJGERD

4. Data: 2002-03-07 19:49:44

Od: "Karolina" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roaccutane jest teratogenny, wiec stosuje sie go razem z doustnymi srodkami
antykoncepcyjnymi

5. Data: 2002-03-07 22:07:15

Od: "Jan Ejgerd" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze w uzupełnieniu tematu:

Trądzik zwykły - istnieją dwa genetyczne uwarunkowania, które powodują jego
powstawanie przerośnięte gruczoły łojowe produkujące nadmierną ilość łoju
(skóra tłusta) i rogowacenie przymieszkowe (martwe, złuszczające się komórki
skóry zapychają ujścia gruczołów łojowych powodując stan zapalny). Z tymi
dwoma przyczynami trzeba i można walczyć :
mycie skóry trądzikowej żelem do mycia i demakijażu For Students, który
zawiera roślinne plantakery (substancje myjące), które nie naruszają naszego
naturalnego płaszcza lipidowego, ale znakomicie wymywają pory (arnika i
tymianek działają przeciwzapalnie i ściągająco). Kroplę żelu należy
rozetrzeć w dłoniach, delikatnie umyć twarz i obficie spłukać, najlepiej
wodą mineralną lub przegotowaną.
tonik aloesowy - działa przeciwzapalnie, nie wysusza skóry, bardzo dobrze
nawilża (nawilżone skóra lepiej się oczyszcza z łoju i martwych komórek;
bardzo dobrze się sprawdza również tonik z ziołem Azteków i tonik z serii
ALFA z arniką
krem pielęgnacyjny z wyciągiem z oczaru wirginijskiego - obkurcza
przerośnięte gruczoły łojowe (na efekty trzeba czekać około miesiąca)
peeling z koralowca - znakomicie delikatnie oczyszcza pory
maseczka rumiankowa - oczyszcza i wycisza podrażnioną skórę
maseczka z nagietka - oczyszcza i wygładza, po spłukaniu wodą pozostaje
aksamitna skóra
żel punktowy przeciwtrądzikowy - wysysa nadmiar łoju jak gąbka, można
stosować np na całe czoło czy brodę na noc .
Skórę trądzikową należy co najmniej 2 x dziennie zmyć, tonizować i kremować,
a 2 x w tygodniu stosować peeling + maseczki.

Trądzik różowaty - pojawia się po 30 - tym roku życia; po gorących
potrawach, alkoholu, przy skokach temperatury pojawiają się czerwone,
płonące policzki, po kilkunastu minutach skóra wraca do normy. Jeśli się
taki stan zaniedba, to z czasem naczynia krwionośne popękają, pojawią się
krostki i grudki na skórze, skóra będzie bardzo wrażliwa i wyjałowiona.
Powinno się odstawić wodę i zasadowe mydła do mycia takiej skóry. Zamiast
tego świetnie się sprawdza śmietanka ALFA z nagietka, mleczko z tonikiem
antystres. Jeśli musi być woda, to tylko przegotowana, wtedy można używać
żelu do mycia twarzy z amiką i tymiankiem antystres (bardzo łagodny) lub
żeli do higieny intymnej z rozmarynem i kasztanowcem. Tonizować skórę
tonikiem 2 - fazowym, tonikiem ALFA z arniką (uszczelni naczynia krwionośne)
lub mgłą ujędrniającą (superdelikatna, chroni skórę przed wpływem
środowiska). Do nawilżania skóry poleca się stosować krem Soft niebieski z
arniką (3 % pranalewka z arniki), potem fitoregulator z arniką lub
kasztanowcem. Po 40, 45 roku życia zaleca się krem ALFA z bylicą boże
drzewko (silnie regeneruje, odmładza, jest dla skóry bardzo wymagającej).
Jeśli stosujemy beztłuszczowy żel z kasztanowcem LAS 11, należy wklepywać go
w pajączki, a potem wklepać krem, bo sam żel bardzo "ściąga".

6. Data: 2002-03-08 08:38:17

Temat: ?!?!
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> Roaccutane jest teratogenny, wiec stosuje sie go razem z doustnymi
srodkami
> antykoncepcyjnymi

Zwłaszcza, gdy pacjent jest płci męskiej.....
Co za brednie

7. Data: 2002-03-08 08:47:08

Temat: prawda SUBIEKTYWNA o roacutnie
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko, aczkolwiek NIE obiektywnie, o roacutan tutaj:
http://www.roche.com.pl/vademecum/roaccutane.html

8. Data: 2002-03-08 22:17:21

Temat: Re: prawda SUBIEKTYWNA o roacutnie
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora