Re: słabości

Data: 2003-04-07 07:41:04
Temat: Re: słabości
Od: "chory" <n...@n...az>

> tak sobie myślę że każdy ma jakieś słabostki i każdy chce się ich..
> brutalnie pozbyć. no bo po co komu one? ;)
na punkcie czegs trzeba miec slabosc!

> bo tak generalnie... chyba nie musimy koncentrować się na jakichś...
> WIELKICH słabościach bo to nas tylko zniechęci do pracy.. a wybierając
takie
> jakieś małe słabosteczki i znęcając się nad nimi.. i tak pracujemy (w
> ogólnym rozumieniu) "nad sobą" :]
> jaki z tego wniosek? robiąc małe rzeczy... takie naprawdę małe ;D możemy
> zrobić WIELKĄ RZECZ

mozna isc od ogolu do szczegolu lub na odwrót. poza tym to, oc wolisz,
zalezy od twojego metaprogramu (ogólnego lub konkretnego). ale ogolnie
zmiany calosciowe sa szybsze. wyglada to tak,z e podejmujesz decyzje i
dzialania, ktore zmieniaja twoj wizerunek i swoje postrzeganie sibei, np.
postanawiasz pojechac gdzies i pracowac charytatywnie. w tym momencie,
NIEZALEŻNIE OD TEGO KIM WCZESNEIJ BYLAS, stwierdzasz ze masz dobre serce i
wszystko robisz zgodnei ze swoim nowym szczerozlotym "ja". a jak zzaczniesz
od bzdetow, to... tak jak powiedizlas. ale wzorce i przekonania na wyzszym
poziomie rzadziej zmieniaja sie przez te nizsze w chierarchii i wymaga to
wiecej czasu. przynajmneij u mnie.

> weźmy np. takiego "Przeciętnego Lenia" :] /mogę być ja ;D/
to i tak nienajgorzej! ja jetem leniem nieprzecietnym :).
> a jak nasz Leń... zorientuje się że zaniedbuje kwiatki i postanowi że
> zacznie je codziennie podlewać...
acha! rozumeim. to ty chcialas sie oduzaleznic od lenistwa i zasadzilas
kwiatki po raz pierwszy w zyciu a tu spadl ci snieg!:) moze to znak z nieba,
ze jestes leniwcem z powolania? msisz sie nad tym zstanowic... nie mozna zyc
w sprzecznosci z wlasna natura!

pozdrufki