sledziki:))

1. Data: 2006-09-07 10:15:16

Temat: sledziki:))
Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam::)
wczoraj zrobione sledziki sie przegryzaja wlasnie ( z czosnkiem i
majerankiem i oliwa), tylko czekac te kilka dni..

pozdrawiam cieplutko
Agata"agatonek"Mryczko
ps a na obiad panga tylko jeszce nie wiem jak

2. Data: 2006-09-07 13:30:47

Temat: Re: sledziki:))
Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko wrote:
> [...]
>
> pozdrawiam cieplutko
> Agata"agatonek"Mryczko
> ps a na obiad panga tylko jeszce nie wiem jak

proponue w ciescie piwnym..
maka, jako lub dwa, piwo do konsystencji gestego ciasta
troche przypraw ziolowych i sól do ciasta
pange skropic cytryna lekko posolic, posypac ziolami wg preferencji
w ciasto i na patelnie...
ogien nie zasilny, coby sie ciasto na wegiel nie zjaralo..
wychodzi rewelacyjnie soczysta, w skorupce z ciasta.. dla mnie bomba..:-)

--
gruby

zeby mi sie tak chcialo, jak mi sie nie chce..

3. Data: 2006-09-07 16:03:53

Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gruby napisał(a):

> [...]
> ogien nie zasilny, coby sie ciasto na wegiel nie zjaralo..
> wychodzi rewelacyjnie soczysta, w skorupce z ciasta.. dla mnie bomba..:-)

hmmm brzmi całkiem apetycznie.... następnym razem będzie w cieście
( w sumie teraz też miała być ale lenistwo..)

pozdrawiam cieplutko
Agata"agatonek"Mryczko

4. Data: 2006-09-08 07:13:23

Od: "Amanda" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam::)
> wczoraj zrobione sledziki sie przegryzaja wlasnie ( z czosnkiem i
> majerankiem i oliwa), tylko czekac te kilka dni..
Sie zapytam (tak z ciekawości) - płaty śledziowe solone i wymoczone?
Inne? jakie?

Pozdrówka!

5. Data: 2006-09-08 10:41:29

Od: "Agata Mryczko" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amanda napisał(a):
> Sie zapytam (tak z ciekawości) - płaty śledziowe solone i wymoczone?
> Inne? jakie?

takie platy solone kupione na wage wymoczone chwile w mineralnej/
mleku pokrojone w kawalki (a potem ukladane warstwowo nasmarowane
czosnkiem i majerankiem) sledzie majeranek zabki czosnku, oliwa i tak
az sie skoncza::) i co chwila je wyjadam :))

pozdrawiam cieplutko
Agata"agatonek"Mryczko

6. Data: 2006-09-08 12:44:34

Od: "Amanda" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnkiem i majerankiem) sledzie majeranek zabki czosnku, oliwa i tak
> az sie skoncza::) i co chwila je wyjadam :))
Tak przypuszczałem - ja robie tak samo tylko z cebulą i sokiem z cytryny.
Kiedys robiłem z musztardą - ale wygladają mało apetycznie - takie utaplane w
g.... ;-)

Pozdrówka!

7. Data: 2006-09-08 12:46:47

Od: "Amanda" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno - ja mocze w zwykłej wodzie.
Mineralna/mleko lepsza?

8. Data: 2006-09-08 20:47:09

Od: Sawi <s...@p...pocz.ta> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):

> takie platy solone kupione na wage wymoczone chwile w mineralnej/
> mleku

Jesli mowisz o platach tzw. matiasach to u mnie sie to moczy
w roztworze octu (1/3 - 1/4) z przyparawami (cebulka, lisc laurowy,
ziele angielskie, sol). Dzieki temu sa pozniej bardzo
jedrne.

Sawi
w sieci: www.fruitysite.net
na ulicy: Espero 1.8 '97 LPG