ślimaki wszystko zżarły :-(

1. Data: 2009-06-09 20:06:05

Temat: ślimaki wszystko zżarły :-(
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Grządki ogołocone, dosłownie. Po ostatnich deszczach ruszyły na moje
buraczki, marchewkę tudzież pietruszkę, ogórki i cukinię takie małe
czarne bestie, które czasami można spotkać w kapuście. W ten sposób
zajęły żerowiska arionów luzytańskich i skonsumowały może nawet więcej
niż ich pomarańczowi krewniacy.
Na razie tylko dzielnie trwają pomidory, ale nie wiadomo co będzie gdy
zaczną owocować.
Najgorsze jest to, że ich prawie nie dostrzegam, bo są maleńkie.
Przeczekać? Może im się odechce rozmnażać gdy nie będą miały już nic
do żarcia.
Jestem zrezygnowana i pokonana.

2. Data: 2009-06-09 20:29:01

Temat: Re: ślimaki wszystko zżarły :-(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:06:05 -0700 (PDT), mal napisał(a):

> [...]
> Najgorsze jest to, że ich prawie nie dostrzegam, bo są maleńkie.
> Przeczekać? Może im się odechce rozmnażać gdy nie będą miały już nic

Wyrazy szczerego współczucia. Taka inwazja to wieeeeelki ból :-(((

3. Data: 2009-06-09 20:48:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

Nicienie.
http://www.bioplaneta.pl/index.php?id=4
http://www.e-hortico.pl/go/_info/?id=2273

http://www.e-hortico.pl/go/_search/full_search.php?s
earch_query_words=%B6limaki&clickedFolder=&__utma=24
2000022.473043140800861050.1244580352.1244580352
.1244580352.1&__utmb=242000022.4.10.1244580352&__utm
c=242000022&__utmz=24200
0022.1244580352.1.1.utmcsr%3Dhortico.pl%7Cutmccn%3D%
28referral%29%7Cutmcmd%3
Dreferral%7Cutmcct%3D%2F16%2Cprodukty.html&page=1

4. Data: 2009-06-09 22:11:28

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mal wrote:
> Grządki ogołocone, dosłownie.

no ale roku ślimaka nie mamy. ;)
a szkoda, bo ten francowaty ślinik luzytański dewastuje dosłownie Polskę.

moon

5. Data: 2009-06-09 22:14:06

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Nicienie.

nie wiesz ile kosztuje ten NemaSlug?
moon

6. Data: 2009-06-10 01:46:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> nie wiesz ile kosztuje ten NemaSlug?
> moon

Podałem linki, a tam cena była - ile milionów nicieni w porcji - w jedenym
~75zł, większa dawka 150zł. Myślę, ze nicienie pozostają juz z roku na
rok...

7. Data: 2009-06-10 21:21:23

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
>
> Podałem linki, a tam cena była - ile milionów nicieni w porcji - w
> jedenym ~75zł, większa dawka 150zł. Myślę, ze nicienie pozostają juz

czyli lepiej nie jeść pieczareczek nadżartych przez ślimaki...
moon

8. Data: 2009-06-10 21:56:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli lepiej nie jeść pieczareczek nadżartych przez ślimaki...
> moon

Nie wszystkie nicienie zjadają człowieka.
Inna sprawa - mycie, gotowanie, smażenie.

9. Data: 2009-06-11 01:30:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maruda wykłada kartony (lubią klej). Rano lub po deszczu zbiera z nich. Do
trzech wiader dziennie - taki rekord.

Herbicydy selektywne a iglaki i inne
glebogryzarka Honda F 220 GE
Hortensja pnąca - mrozoodporność?