słomiany zapał

1. Data: 2003-02-26 20:35:43

Temat: słomiany zapał
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!
Jak to właściwie u was jest z tym zapałem, a właściwie z jego brakiem :)
Chodzi mi o to, czy tylko ja mam tak zwany słomiany zapał, czy mam może
jakieś towarzyszki niedoli ? :)
A mianowicie, po dzisiejszych głębokich przemyślenieach doszłam do wniosku,
że gdybym była bardziej zapalona do rzeczy za które się zabieram to byłabym
super eksta i wogóle :)))
a co do mojego "zapału" to:
była aerobik - znudził się po 2 miesiącach, wybrałam ploty z przyjaciółką
była gąbka do masażu za celulitic - po 2 tygodniach odpadła (wogóle to mam
rozstępy a nie celulitis,bo mi się pomyliło ale masaż by nie zaszkodził)
był olejek rycynowy - jemu dałam szanse jedynie 1,5 tygodnia - zamierzam mu
dać jeszcze raz szase się wykazać
było moczenie łapek w siemieniu lnianym - 2 razy wykonane
z rzeczy które jakoś mi jeszcze idą to :
jest basen - 4 miesiące - ale chyba tylko dlatego, że bilety kupuje z góry
no i chłopakowi mojemu jakoś tak się chce :))
no i jest treatment wax - obym jak nadłużej wytrzymała bo efekty są naprawde
imponujące.
Nie wspomne oczywiście o rzeczach które sobie obiecuje co tydzień :) chodźby
takie paznokcie czy inne takie zabiegi które dzięki systematyczności byłyby
o wiele szybsze no i były by lepsze efekty :)
no i o rzeczach o których zapomniałam, a pewno byłoby troche jeszcze :)

Pozdrawiam Asia i jej słomiany zapał

1. Data: 2003-02-26 21:33:13

Temat: Re: słomiany zapał
Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj w klubie.

kiedy kupuje sobie jakiś cud specyfik na cellulit zazwyczaj kończę używać go
kiedy jeszcze połowa tkwi w buteleczce i woła "weź mnie!". a w związku z
tym, że teraz wiosna, przesilenie, depresje i cały ten cyrk na kiju to
czasami nie chce mi sie nawet zmyć zdrapanej odżywki z paznokci. i chociaż
dojrzenie takiego niedostatku przez inne osoby graniczy z cudem ja mam
wyrzuty sumienia.
niby wiem, że wyglądam dobrze, ale ten jeden wstrętny włosek, który nie dał
się usunąć z brwi i psuje całą koncepcję wku... mnie do granic możliwości,
itd. itp.

trzymaj się cieplutko...

I.

1. Data: 2003-02-26 22:05:51

Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Cieszę się, bo już myślałam, że ze mną jest coś nie tak. U mie jest
dokładnie ta sama sytuacja:
aerobik super!..., ale tylko 6 zajęć, no bo i po co się męczyć jak na
efekty trzeba czekać długo, a żeby pozbyć się perę kilogramów to NŻT
;-), a po drugie z koleżankami dawno się nie widziałam, ..no i tżeba
wybierać ;-))
Basen super, ale tylko dwa miesiące, bo... była zima, i ....nie chciało
mi się.
No ale już o skórę to mogłabym zadbać :-) No i też dużo kupiłam
"nowości" zachwalanych na grupie i wytrzymuję..... już dwa tygodnie,
ciekawe jak jeszcze długo.
Cieszę się, że to nie tylko mój problem.
Grupę czytam od dawna ale dopiero teraz odważyłam się coś naskrobać,
widać "problem mi baaardzo znany"
Pozdrawiam Zgaga

1. Data: 2003-02-26 23:22:21

Temat: Re: s?omiany zapa?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Feb 2003 23:05:51 +0100, Zgaga <a...@d...eu.org>
wrote:

> [...]
>efekty trzeba czeka? d?ugo, a ?eby pozby? si? per? kilogramów to N?T
>;-), a po drugie z kole?ankami dawno si? nie widzia?am, ..no i t?eba
>wybiera? ;-))
>Basen super, ale tylko dwa miesi?ce, bo... by?a zima, i ....nie chcia?o
>mi si?.
>No ale ju? o skór? to mog?abym zadba? :-) No i te? du?o kupi?am
>"nowo?ci" zachwalanych na grupie i wytrzymuj?..... ju? dwa tygodnie,
>ciekawe jak jeszcze d?ugo.
>Ciesz? si?, ?e to nie tylko mój problem.
>Grup? czytam od dawna ale dopiero teraz odwa?y?am si? co? naskroba?,

u mnie tai-chi...jeden raz....ale wykretem bylo to, ze pan
nauczyciel mowil cichutko, klimatyzacja warczala, facet stal
tylem i mial szeleszcacy stroj. to juz chyba wole z ksiazki -
efekt bylby taki sam...:)

Mama Borsuka

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 07:33:45

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a co do mojego "zapału" to:
> była aerobik - znudził się po 2 miesiącach, wybrałam ploty z przyjaciółką

- ja ledwo jeden miesieczny karnet wykorzystalam

> była gąbka do masażu za celulitic - po 2 tygodniach odpadła (wogóle to mam
> rozstępy a nie celulitis,bo mi się pomyliło ale masaż by nie zaszkodził)

- ha :)) kupilam Vichy na te przypadlosc - chyba z pol roku prawie cala
butelka stoi :))) a szczotka do masazu - nie wiem czy raz uzylam :)))
ale jak wyjde za maz - to meza do masazu zatrudnie :)))

> był olejek rycynowy - jemu dałam szanse jedynie 1,5 tygodnia - zamierzam
mu
> dać jeszcze raz szase się wykazać

- tu musze powiedziec ze juz trzy razy robilam sobie maske na wlosy z
zoltka, olejku, nafty i cytryny - moze wytrwam do 10 razy

> [...]
> o wiele szybsze no i były by lepsze efekty :)
> no i o rzeczach o których zapomniałam, a pewno byłoby troche jeszcze :)
- a co do paznokci, to blagaja bym poszla do manikiurzystki, ale moja jest
dwa tygodnie na urlopie, a sama nie zrobie tak dobrze skorek jak ona - mam
wymowke, wiec paznokci nie tykam :)))

1. Data: 2003-02-27 09:41:04

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <r...@r...mm.pl> wrote in message
> Witajcie!!
> Jak to właściwie u was jest z tym zapałem, a właściwie z jego brakiem :)
[ciach]

Kurcze, to ja jestem jakas dziwna,jak to czytam.
Kiedys postanowilam, ze codziennie, rano i wieczorem bede obiegac cale
osiedle dookola (os. Krzywoustego, niektorzy wroclawianie wiedza jak
wyglada, tylko wtedy jeszcze tych nowych blokow nie bylo. Wychodzilo jakie
2,5-3 km). I obiegalam. O 6.00 i o 22.00. Przez pol roku. Biedny pies (bo
psa bralam ze soba). Bardzo mi to pomoglo szczerze mowiac - sporo zrzucilam.
Potem biegalam juz tylko wieczorem albo rano - tez pol roku.

Basen - posatanowilam sobie - chodzilam przez rok po 2,3 razy w tygodniu na
7 rano... Zima nie zima - chodzilam. Czasem plywalam sama w basenie, to bylo
przezycie :))) Teraz przestalam tylko dlatego, ze najzwyczajniej w swiecie
padam na pysk i sie nie wyrabiam (studia podyplomowe mi sie trafily), a poza
tym troche sie jeszcze balam po pobycie w szpitalu.
Kiedy plywalam, postanowilam nie schodzic ponizej 80 basenow w ciagu
godziny - nie schodzilam (spokojnie, to basen 25 metrowy ;)) )

Postanowilam cwiczyc jedrny biust - cwicze od kilku lat codziennie.
Postanowilam cwiczyc brzuszki - cwiczylam (bo teraz nie, hehe, chyba jednak
troche normalna jestem) przez kilka lat.

Odkad postanowilam chodzic do pracy na piechote - nie zdarzylo mi sie jechac
tramwajem (od listopada)
Wlasnie sobie postanowilam, ze jak tylko sie zrobi cieplej, bede znowu
biegac.
Generalnie, jesli cos sobie naprawde postanowie, to tego dotrzymuje.
Wyjatkiem jest tylko post od kupowania kolejnych cieni. Cholera, czas sie
leczyc :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 09:55:08

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> "Asia" <r...@r...mm.pl> wrote in message
> Kurcze, to ja jestem jakas dziwna,jak to czytam.
> Kruszyna
> --

Rany boskie, nie dziwna a nienormalna :)))
a tak serio to podziwiam zazdroszcze i gratuluje takiej silnej woli

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-27 10:55:12

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <r...@r...mm.pl> wrote
> Rany boskie, nie dziwna a nienormalna :)))
> a tak serio to podziwiam zazdroszcze i gratuluje takiej silnej woli

Dzieki, tylko ja mam silna wole "wyspecjalizowana" na drodze ewolucji. Do
cieni do powiek nie stosuje sie ona nijak :) A i do kawy tez. Nie moge sie
oduczyc. Ograniczylam sie do dwoch dziennie i musze sobie pomnik postawic,
bo to dla mnie szczyty :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 16:57:53

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> wrote in message
> ja sie ograniczylam do jednej i umieram...

Do jednej to juz przesada... ja bym padla na sama mysl o takim rezimie :))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."
"

1. Data: 2003-02-27 17:15:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

: "Asia" <r...@r...mm.pl> wrote
:
[...]

kasica na odwyku
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

polecam skle internetowy z polskimi kosmetykami
avon
Re: podpaski-przeterminowane
roz
Maseczka,kremy nawilazajace