slub-prosze o rady

1. Data: 2003-09-29 09:54:40

Temat: slub-prosze o rady
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne kolezanki
czytam grupe juz od dluzszego czasu, ale jakos nie bylo okazji by sie
ujawnic, wiec witam wszystkich.
Jednoczesnie mam prosbe o pomoc,
za 1,5 miesiaca wychodze za maz, bedzie to slub cywilny ale nie mam pomyslu
ani na fryzure, makijaz a tym bardziej sukienke. moze kolezanki by mi
pomogly??
moge opisac swoja sylwetke kolory...
bardzo prosze o pomoc
z gory dziekuje
Hesiunia

1. Data: 2003-09-29 10:06:20

Temat: Re: slub-prosze o rady
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hesiunia" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pomyslu
> ani na fryzure, makijaz a tym bardziej sukienke. moze kolezanki by mi

witam
skąd jestes może znam kogos z twojej miejscowości kto mógłby ci pomóc?
pozdrawiam
paula>

1. Data: 2003-09-29 10:28:42

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomyslu
> ani na fryzure, makijaz a tym bardziej sukienke. moze kolezanki by mi

Coś więcej napisz o sobie, bo na razie to strzelanie w ciemno.
Ja powiem Ci, jaką kieckę miała żona mojego kuzyna: dwuczęściowa (kiecka nie
żona, oczywiście), góra to taki gorsecik na ramiączkach średnio grubych,
gorsecik miał "sznurówki" z tyłu. Do tego była długa do ziemi spódnica i do
kompletu szal. Całość była w kolorze jasnobłękitnym. Prezentowała się bardzo
dobrze. Żona kuzyna ma włosy któciutkie, farbowane na bordowo (tak mniej
więcej, coś z czerwienią tam było w każdym razie) Ja z kolei widziałam w
sklepie (ja zawsze gdzieś wlezę) kapitalną kiecę, jasnoczerwoną (a co), na
ramiączkach, długą, do niej też szal. Nie była szeroka, ale też nie
przylegająca do ciała. Tak po prostu stopniowo się rozszerzała jak... nie
wiem jak co, jak dzwon? Zachwyciła mnie (były jeszcze bladoróżowe), ślub,
nie ślub, ale ja bym taką w szafie chciała mieć :) Mam szminkę w kolorze tej
czerwieni. Mniam!
Skoro masz jeszcze 1,5 miesiąca, to może byc juz zimno. Zawsze możesz iść w
ładnym kostiumie :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-29 10:46:56

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomyslu
> >
> witam
> skąd jestes może znam kogos z twojej miejscowości kto mógłby ci pomóc?
> pozdrawiam
> paula>

z Warszawy i dziekuje z gory

1. Data: 2003-09-29 10:49:10

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwieni. Mniam!
> Skoro masz jeszcze 1,5 miesiąca, to może byc juz zimno. Zawsze możesz iść

ojej taka suknia to moje marzenie, ale ja chyba za hmm puszysta jestem,
nosze rozmiar 42 przy 170 cm, w kazdym razie jestem na diecie (ZDROWEJ!!!) i
widac efekty, ale do slyby bede miala tylko 6 kg mniej... (a chcialabym 10
kg hihihi).. moze bym sie wybrala do Wrocławia i te suknie obejrzala...
hmmmmm

1. Data: 2003-09-29 11:00:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z Warszawy i dziekuje z gory
>
> witam
w wawie masz ogromna ilośc wizażystów i stylistów,spójrz na www.wizaz.pl
do katalogu wizazystów.osobiscie polecam Bogusie szubiakiewicz, fryzjera na
ulicy Hożej.
pzdr.paula

1. Data: 2003-09-29 11:02:43

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kg hihihi).. moze bym sie wybrala do Wrocławia i te suknie obejrzala...

No, z rozmiarami to właśnie był problem. Ja jej nie mierzyłam (a różnie to z
tymi rozmiarami jest), ale było 38 i chyba dalej już tylko mniejsze :((
Myślę, że nie ma sensu, abys jechała specjalnie do Wrocławia. Na pewno coś
podobnego znajdziesz w Warszawie. Ja nie byłam w żadnym renomowanym sklepie,
tylko w jednym ze stoisk w takiej jednej hali, gdzie jest szwarc, mydło i
powidło. Kosztowała 160 zł. Na pewno coś u siebie znajdziesz :) Podobny krój
sukienki (tylko że na kole) miała moja siostra, kiedy szła do ślubu w piątym
miesiącu ciąży. NIC nie było widać, wprost przeciwnie, suknia ją
wyszczupliła i to mocno. Może ten fason tak ma?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-29 11:47:58

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w wawie masz ogromna ilośc wizażystów i stylistów,spójrz na www.wizaz.pl
> do katalogu wizazystów.osobiscie polecam Bogusie szubiakiewicz, fryzjera

bardzo bardzo dziekuje
zajrze tam dzisiaj i postaram sie umowic
dziekuje Hesia

1. Data: 2003-09-29 11:49:34

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiącu ciąży. NIC nie było widać, wprost przeciwnie, suknia ją
> wyszczupliła i to mocno. Może ten fason tak ma?

byloby swietnie, w sumie w tym dniu chcemy wygladac jak najladniej
jednak faceci to maja dobrze prawda? garnitur koszula krawat, dobre buty i
sa swietni :)
ech
dziekuje bardzo
Hesia

1. Data: 2003-09-29 12:06:50

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w wawie masz ogromna ilośc wizażystów i stylistów,spójrz na www.wizaz.pl
> do katalogu wizazystów.osobiscie polecam Bogusie szubiakiewicz, fryzjera

Pania Bogusie znalazlam, ale nie moge namierzyc tego fryzjera...
moze cos blizej?
pozdr

Gdzie w Krakowie kupie...
[Wrocław] Szukam modelki :)
co polecacie? :)
Targi Uroda - Gdansk
[3m] Ulubine sklepy kosmetyczne i dorgerie