smazony ser

1. Data: 2002-01-30 11:00:34

Temat: smazony ser
Od: "Poseidon" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

1. Data: 2002-01-30 11:33:44

Temat: Re: smazony ser
Od: "tadam" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Poseidon" <s...@k...net.pl>
> wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
> dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

Jakiegoś tłustego i rozpiekajacego sie, najlpszy jest wedzony :). Ja smaze w
jajku i buleczce (na kotleta) i jem z frytkami i keczupem pyyycha, tylko
potfornie kaloryczne:(
pozdrawiam
tadam

1. Data: 2002-01-30 11:47:25

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Poseidon <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a38jm8$6ge$...@n...onet.pl...
> wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
> dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

Ja smażę oscypki, wrzucam je na masło,szybciutko obsmażam z dwu stron,
podaję z żurawiną.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2002-01-30 14:06:14

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poseidon" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
> dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

Albo jakiś tłusty, ciągnący się twardy, albo pleśniowy z białą skórką
(może być Camembert - nawet z Turka ;-) ).

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2002-01-30 14:25:28

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poseidon" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
> dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

Ja smaze ser salami ( okragle plastry ma ) mozna zwykly salami , ale trzeba
go popaprykowac albo salami z przyprawami- wtedy juz nic nie dodawac. Tak
jakies 0.5-1 cm plaster w jajku, bulce tartej , jeszcze raz w jajku i bulce
i podsmazyc na zloto jak schabowego.Pychota jest i bardzo sycacy...i
kaloryczne to cholerstwo..

Jola L-L

1. Data: 2002-01-30 14:38:51

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jakies 0.5-1 cm plaster w jajku, bulce tartej , jeszcze raz w jajku i bulce
>i podsmazyc na zloto jak schabowego.Pychota jest i bardzo sycacy...i

ja tak samo, tylko jeszcze pesto na poczatku smaruje
pycha

Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-30 14:51:26

Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Poseidon" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
> dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

Czesi smażą Aidam (Eidam? - nie pamiętam niestety pisowni), czyli chyba
zbliżony do naszego Edamskiego, lub Hermelin (rodzaj pleśniowego sera).
Trzeba go porządnie opanierować (najlepiej dwa razy), żeby ser nie wypłynął.
Do tego frytki i obowiązkowo tatarska omaczka.

pozdrawiam

Quef
--
Q...@i...pl
Gad: srisriłan fortunajn

1. Data: 2002-01-30 14:56:26

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Czesi smażą Aidam (Eidam? - nie pamiętam niestety pisowni), czyli chyba
IJdam?
> zbliżony do naszego Edamskiego, lub Hermelin (rodzaj pleśniowego sera).
> Trzeba go porządnie opanierować (najlepiej dwa razy), żeby ser nie wypłynął.
> Do tego frytki i obowiązkowo tatarska omaczka.
mniammmmmmmmm

idem sołdatów mierzyć.

Waldek

1. Data: 2002-01-30 19:58:39

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wypłynął.
> Do tego frytki i obowiązkowo tatarska omaczka.

ja robie z ostrego salami (okraglego)
jak pokroisz ten ser na plastry, pomaczaj go w mace i koniecznie wloz do
lodowki na przynajmniej pol godziny. Wtedy nie wyleje sie podczas smazenia a
dopiero na talerzu :)

oczywiscie po wyjeciu z lodowki : jajko i bulka obowiazkowo
a tatarska omacke mozna zastapic naszym sosem tatarskim albo > zrobic samemu
(bedzie lepsze)
moje dzieci to uwielbiaja

iza
GG 879972

1. Data: 2002-01-31 07:47:30

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Poseidon <s...@k...net.pl> wrote:

> wie ktos jakiego sera uzyc do 'smazonego sera' no i jak go smazyc aby byl
> dobry ? :)) dziekuje za odpowiedz

Ja uzywam ser typo Camenbert, panierowany, samze w glebokim tluszczo,
160 stopni ok 4 min., a wkazdym razie dopoki zbu stron nie zrobi sie
wypukly.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los