smierdziuch z vivy

1. Data: 2004-10-10 12:13:32

Temat: smierdziuch z vivy
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
sorki z enie na temat ale kupilma torebke z magazynem viva i ona strasnzie
smierdzi ,czy jakos mozna sie pozbyc tego smrodu bo mam pomysł jak ja
ozdobic ale nie wiem czy bede ją nosic z tym smrodem.
jakies sugestie ,prałam ,wietrzyłam i nada chociaz mniej.
znajoma takze trzyma ja na balkonie :)
pzdr
p.

1. Data: 2004-10-10 12:58:29

Temat: Re: smierdziuch z vivy
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ozdobic ale nie wiem czy bede ją nosic z tym smrodem.
> jakies sugestie ,prałam ,wietrzyłam i nada chociaz mniej.

Witam

Ja mam ta torbe ale nic a nic nie smierdzi. Pewnie na jakies trefne
trafilyscie. A jakie kolory sa tych toreb? A moze zrobic im kapiel? Do miski
nalac dobrze cieplej wody, wsypac proszku, rozmerdac aby sie rozpuscil i
pozostawic tak na jakis czas, np. godzine-dwie. Potem podusic jescze ja w
wodzie, wyplukac w wodzie z plynem do plukania i powiesic na balkonie. Reki
nie dam sobie obciac, ze to pomoze ale moze..... Mozesz tez przejsc sie do
drogerii albo do sklepu z kosmetykami do samochodow i zapytac o
neutralizatory do tapicerek samochodowych.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-10-10 13:04:50

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam ta torbe ale nic a nic nie smierdzi. Pewnie na jakies trefne
> trafilyscie. A jakie kolory sa tych toreb?

ja i kolezanka mamy czarne .
spotkałam kilka dziewczyn z torbami i specjalnie przechodziłam obok aby
sprawdzic zapach :0
na dworze tego nie czuc jedynie w pomieszczeniu dlatego głupio byłoby mi isc
do sklepu i roznosic fetor.
kąpiel była ale moze zmusze sie do kolejnej .
napisąłm nawet maila do vivy ale odzewu zero .
pzdr
p.

1. Data: 2004-10-10 13:23:04

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do sklepu i roznosic fetor.
> kąpiel była ale moze zmusze sie do kolejnej .
> napisąłm nawet maila do vivy ale odzewu zero .

Ja tez mam czarna. I spotkalam wiele kobiet, ktore maja te torby. Jedna
naewt jak kupowala przede mna to specjalnie otworzyla zebym mogla zobaczyc
ja ona wyglada ale nic nie smierdzialo. Chcialabym Ci pomoc ale nie bardzo
wiem jak. Przykro mi:((((

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-10-10 13:37:39

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi:((((

żadna tragedi ,koszty to nie majątek:)
pzdr
p.

1. Data: 2004-10-10 19:01:50

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ozdobic ale nie wiem czy bede ją nosic z tym smrodem.
> jakies sugestie ,prałam ,wietrzyłam i nada chociaz mniej.

Jestes zalosna...................
W jakiej wiosce mieszkasz?
Lepiej kup torbe Elle i koszulke ze Zwierciadla
Na koncu mlotek w jakims magazynie dla majsterkowiczow i sie porzadnie
pierdolnij w glowe tandeciaro.
A wszystkie mowicie ze to faceci sa beznadziejni!
Nawet gdyby, to wlasnie dlatego ze beznadziejne sa kobiety, bo dla kogo mamy
byc w porzadku, sympatyczni itp, skoro przychodzi czytac takie bzdury?
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-10-10 19:39:17

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mamy
> byc w porzadku, sympatyczni itp, skoro przychodzi czytac takie bzdury?

skoro odpisałes to tez to przeczytałes.
nie dam sie sprowokac jakims niewydarzony dupkom
nie pzdr
p.

1. Data: 2004-10-10 20:33:06

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro odpisałes to tez to przeczytałes.

I chuj?

> nie dam sie sprowokac jakims niewydarzony dupkom

to dobrze i tak trzymaj, ja tez sie im nie daje!

> nie pzdr

obrazalska a do tego kretynka

1. Data: 2004-10-11 06:33:13

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I chuj?

kto?
> obrazalska a do tego kretynka

nie obrazam sie bo jestes mi obojętny dlatego nie mam w stosunku do ciebie
żadnych uczuc ani emocji
jesli ja jestem kretynka to ty kretynem.
p.

1. Data: 2004-10-11 06:33:59

Od: *madzik* <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/10/04 10:33 PM, Bluzgacz napisał/-a:

Plonk.
Bez pozdrowien.
Magda

PS. przeczytaj ponownie opis tej grupy.