Beata Krupska

11. Data: 2007-07-15 11:12:33

Temat: Re: smoki
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

beata krupska <b...@i...no-spam.invalid> napisał(a):

> "Ka?dy ma swojego
> smoka, którego si? boi i swoj? ?ab?, która przed nim ucieka!"

Łaaaaaa!
Ja wiem, że to nieporozumienie, ale jakie miłe :D
Będą nowe smoki!

--
s i w a
fanka Tortowego!

12. Data: 2007-07-15 22:42:28

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

siwa twierdzi, że:

> fanka Tortowego!

Ee tam, Żaba najlepsza.

--
Żaba kupiła sobie białe podkolanówki i pepegi - zapodała z pamięci żona

13. Data: 2007-07-16 12:24:49

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.07.2007, o godzinie 00.42.28, na pl.soc.dzieci.starsze, zona
alberta napisał(a):

> Ee tam, Żaba najlepsza.

Aleosochozi??

*Habeck*
- Schutzbach

14. Data: 2007-07-16 13:07:13

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał:

> Aleosochozi??

O "Sceny z życia smoków" wszak.

--
Old Rena pomocna
[Renata Gierbisz]

15. Data: 2007-07-16 13:47:23

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy mam googlać, czy jak? :)

*Habeck*
- Schutzbach

16. Data: 2007-07-16 14:27:34

Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał:
> Znaczy mam googlać, czy jak? :)

Lepiej czy jak. Znaczy, sugerowałabym kupno lub wypożyczenie z biblioteki i
poczytanie dzieciom. Autorką jest inicjatorka wątku.

--
Old Rena, pomocna jak nie wiadomo co (upał, czy jak? - wszystko na tacy)
[Renata Gierbisz]

17. Data: 2007-07-16 15:39:43

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.07.2007, o godzinie 16.27.34, na pl.soc.dzieci.starsze, Old Rena
napisał(a):

> Lepiej czy jak. Znaczy, sugerowałabym kupno lub wypożyczenie z biblioteki i
> poczytanie dzieciom. Autorką jest inicjatorka wątku.

Znaczy takie dobre, czy jak nie przeczytam dzieciom, to nie wyrosną jak
należy? :) Bajki jak bajki... rzeczywiście takie fajne?

*Habeck*
- Schutzbach

18. Data: 2007-07-16 18:39:27

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto twierdzi, że:

> Znaczy takie dobre, czy jak nie przeczytam dzieciom, to nie wyrosną
> jak należy? :) Bajki jak bajki... rzeczywiście takie fajne?

A przekona Cię jak ktoś powie "rzeczywiście"? ;) Sam sprawdź.

--
zona (Rzeczywiście. A w wersji czytanej przez Kowalewskiego w 5-10-15
były rewelacyjne).

19. Data: 2007-07-16 18:41:37

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" :

> Znaczy takie dobre, czy jak nie przeczytam dzieciom, to nie wyrosną jak
> należy? :) Bajki jak bajki... rzeczywiście takie fajne?

Rzeczywiście.
Takie współczesne bajki.

Pozdrowienia.

Basia (też zapamiętała fanka)

20. Data: 2007-07-16 18:59:45

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

beata krupska napisał(a):
> Szanowny panie!
> Mo?e ju? pan napisa? swoja prac? - dopiero teraz dowiaduj? si?, ?e s?
> ludzie którzy mnie szukaj?. ma pan racj? ?e nie ma o mnie informacji,
> bo istniej? poza systemem - nie nale?? do zwi?zków twórczych, nie by?o
> ?adnych recenzji, wywiadów, wiele lat sp?dzi?am poza Polsk?. Ale
> ?yj?, istniej?, mam si? dobrze i w?a?nie przymierzam sie do wznowienia
> swoich ksi??ek i wydania nowych (m.in. Sceny z ?ycia smoków 2, Smoki w
> Egipcie, Homo Cap, i inne).

Czekamy z naprawdę wielką niecierpliwością.

Adam

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!