Beata Krupska

31. Data: 2007-07-17 12:52:44

Temat: Re: smoki
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał
w wiadomości news:2nps2rgq8v.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

> Well.
>
> http://allegro.pl/item212412932_beata_krupska_sceny_
z_zycia_smokow.html

Well, jak napisałem (co nader zręcznie WYCIĄŁEŚ), patrzyłem
w wyniki wyszukiwania pod linkiem podanym przez misiczkę
(konkretnie w wiadomości news:f7gfvn$ge7$1@atena.e-wro.net )

Skoro Habeck pisze o KT, to rozumiem że mowa o aukcjach
trwających. Zakończone mnie nie interesowały. Fakt, widać
że zdarzyło się wyjść z ceną sporo ponad stówę. Ale na
zakończonej aukcji siłą rzeczy nie ma już oferty Kup Teraz,
więc z całą pewnością nie o nią chodziło Habeckowi...

Maciek

32. Data: 2007-07-17 14:35:07

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

I napisałeś:

> [...]

Nie wiem, czy wiesz, ale kazda oferta kupna KONCZY akcje typu "kup
teraz". Zatem zeby zobaczyc, czy te ksiazki osiagaja taka cene w
rzeczywistych transakcjach, MUSISZ spojrzec na transakcje zakonczone.

Ale jesli zakonczone cie nie interesuja, to trudno. Nie moj problem.

MJ

33. Data: 2007-07-17 14:47:56

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek <m...@e...com.pl.nospam> napisał(a):

> Nie ma tam ani jednej oferty kupna.

I na szczęście nie musisz kupywać głupich książek dla dzieci.

--
s i w a

34. Data: 2007-07-17 16:04:33

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.07.2007, o godzinie 16.47.56, na pl.soc.dzieci.starsze, siwa
napisał(a):

> I na szczęście nie musisz kupywać głupich książek dla dzieci.

Zniechęcasz, bo chcesz zgarnąć wszystkie z rynku?

*Habeck*
- Schutzbach

35. Data: 2007-07-17 18:47:07

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

Kasia&Piotr twierdzi, że:

> Żona, a u której? ;) Hę?

Kluczem jest słowo "spiracone" :)

--
zona (nieflejmowo)

36. Data: 2007-07-17 19:15:21

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <z...@p...na.grupie> napisał w wiadomości
> Kasia&Piotr twierdzi, że:

> Kluczem jest słowo "spiracone" :)

o matko i żono :)

Czy Ty wiesz, że u nas jest powyżej 30 stopni C a w mieszkaniu mam non-stop
30?! I Ty mi każesz się tak wysilać? Serca nie masz, dodam tylko że chodzę z
gorączką (w sobotę 40!) i łykam antybiotyki.

Zlitujesz się? :*

Pozdrawiam, Kasia.

Mateusz 25.02.2004
Marcin 25.05.2005
Magdalena 19.01.2007

37. Data: 2007-07-17 19:26:08

Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/17/2007 12:04 PM, Habeck Colibretto wrote:
> Dnia 17.07.2007, o godzinie 08.33.27, na pl.soc.dzieci.starsze, Habeck
> Colibretto napisał(a):

> Nie kupować, bo nie mają. :)
> To coś niesamowicie kultowego skoro osiąga na allegro KT 99zł!
>
> Ma ktoś zajawki w jakimś formacie cyfrowym?

Nie kupować, nawet gdyby mieli, bo równie kultowe są ilustracje Jacka
Rupińskiego z pierwszego wydania, które u Prószyńskiego zamieniono na
niewiadomoco.

Pani Beato, prosimu o reprint (tylko na lepszym papierze)!

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu

38. Data: 2007-07-17 20:02:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> writes:

> Nie kupować, nawet gdyby mieli, bo równie kultowe są ilustracje Jacka
> Rupińskiego z pierwszego wydania, które u Prószyńskiego zamieniono na
> niewiadomoco.

Na allegro chadza to pierwsze wydanie...

MJ

39. Data: 2007-07-18 00:46:38

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:x...@n...onet.pl,
zona alberta <z...@p...na.grupie> napisał(a):
> misiczka twierdzi, że:

> Obszerne fragmenty są spiracone u jednej z usenetowiczek ma stronie.

Żona - nie bądź wiśnia i podaj jakieś bliższe namiary. Chciałabym zobaczyć
co to zanim ew. kupię dziewczynom moim za niemałe pieniądze.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość bez wzajemności zawsze jest najsilniejsza
/Stefan Kisielewski/

40. Data: 2007-07-18 08:08:50

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jul 2007 02:46:38 +0200, Xena napisał(a):

> Żona - nie bądź wiśnia i podaj jakieś bliższe namiary. Chciałabym zobaczyć
> co to zanim ew. kupię dziewczynom moim za niemałe pieniądze.

Chyba odwiedzę bibliotekę
--
Elżbieta

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!