Beata Krupska

41. Data: 2007-07-18 08:24:31

Temat: Re: smoki
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak. Tylko ta cenaaaa...
W takim razie też proszę o reprint. :)

*Habeck*
- Schutzbach

42. Data: 2007-07-18 21:28:26

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena twierdzi, że:

> Żona - nie bądź wiśnia i podaj jakieś bliższe namiary. Chciałabym
> zobaczyć co to zanim ew. kupię dziewczynom moim za niemałe pieniądze.

Gdzieście bywali w sobotnie poranki w latach 80? ;)
Może zróbmy tak: wrzucę fragment. O żabie (mówiłam, że żaba
najfajniejsza)

SCENA TRZECIA (fragment)

O tym, jak ciężki jest los Żaby
Nikt w lesie nie lubił żaby. Żaba był zielona, miała pryszcze na
plecach i wyłupiaste oczy. Lubiła mowić o sobie i ciągle się chwaliła.
Ale najgorsze było to, że nikt nie chciał się z nią ożenić. Żaba była
starą panną.
Tylko smoki czasami z nią rozmawiały i zabierały z sobą na wycieczki
albo zapraszały na obiad.
- Ty jesteś takim niewyrośniętym smokiem - mówił Wincenty Smok.
- Gdybyś była większa... No, ale cóż... Nie można mieć wszystkiego.
Pewnego dnia smok Antoni i Smok Zygmunta siedziały na polanie i
podgrzewały w kociołku zupę ogórkową. Żaba siedziała obok nich i
udawała, że nie jest głodna.
- Ja wcale nie lubię zupy ogórkowej - skrzeczała. Smok Antoni
zmarszczył brwi.
- Zupa ogórkowa jest bardzo smoczna - warknął. - Nie marudź, bo cię
zjem.
- Ty nie lubisz Żab - przypomniała mu Żaba.
- Ale zawsze mogę się nauczyć - powiedział Antoni i rzucił w Żabe
kawałkiem kartofla.
Na polanę wszedł Wincenty Smok.
- Która gadzina?!! - zaryczał.
- Nie gadzina, a godzina - poprawił go Smok Zygmunta.
- Cicho!!! Powtarzam: która gadzina nadepnęła mi rano na odcisk?! -
ryczał Wincenty.
Żaba wytrzeszczyła oczy i ze zdenerwowania zaczęła wyłamywać palce u
rąk. W końcu krzyknęła, a wyłupiaste oczy prawie wyskoczyły jej z głowy:
- To ja! Ale nie nadepnęłam! Ja się potknęłam i upadłam, a twoja noga
znalazła się akurat pod moim brzuchem. To twoja wina.
Wincenty popatrzył na nią zimnym wzrokiem.
- Jesteś jednak bardzo niesympatycznym stworzeniem - powiedział
spokojnie. Żaba zdenerwowała się jeszcze bardziej.
- Nieprawda! Nieprawda! Tak wszyscy mówią, bo mam wyłupiaste oczy i
pryszcze na plecach. Ale ja mam bardzo dobre serce. Duże i dobre. I to
nieprawda, że nikt mnie nie lubi. Moja mama mnie lubi. I mój tata też,
czasami.
Smoki wpatrywały się w Żabę w milczeniu.
- No, cóż - powiedział po chwili Smok Zygmunta - zjemy chyba tę zupę.
Żaba się nie zmieni. Jest na to za stara.
Zjedli zupę. Żaba także. Wprawdzie wyławiała z zupy marchewkę i
wyrzucała chyłkiem w trawę, ale resztę zjadła grzecznie. Szczególnie
smakowały jej ogorki, bo były takie zielone jak ona.

--
zona (31.2) Julka (4.10), Zuzia (2.11)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

43. Data: 2007-07-19 00:25:05

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:x...@n...onet.pl,
zona alberta <a...@o...pl> napisał(a):
> Xena twierdzi, że:

> Gdzieście bywali w sobotnie poranki w latach 80? ;)

A co się działo w sobotnie poranki? Osobiście to do szkoły chodziła,
przynajmniej na początku lat 80. A potem, to pewnie spałam.

> [...]
>
> SCENA TRZECIA (fragment)
>
> O tym, jak ciężki jest los Żaby
> Nikt w lesie nie lubił żaby. Żaba był zielona, miała pryszcze na

Dzięki żona.
Kurde, albo te upały na mnie tak działają, albo nie wiem co. Ale chyba nie
dałabym 130 zł za taką książkę. Nie widzę tego funu, o którym mówicie. ;-(

--
pozdrawiam Tatiana

44. Data: 2007-07-19 06:19:14

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> [...]Nie widzę tego funu, o którym mówicie. ;-(

Ja bym się tam czepnęła następnego zdania po tym, zo zostało po cięciu. Ale
skoro siwej się podoba...

Pozdrawiam :>
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

45. Data: 2007-07-19 08:02:24

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7n02b$er7$...@n...news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym się tam czepnęła następnego zdania po tym, zo zostało po
> cięciu.

;-)

> Ale skoro siwej się podoba...

Czy mam to rozumieć w ten sposób, że Ty również nie widzisz tego funu?

pozdrawiam Tatiana
--
Łączcie się, łączcie piękne ciała!
Wam rozkosz i Wam chwała

46. Data: 2007-07-19 08:50:11

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Czy mam to rozumieć w ten sposób, że Ty również nie
> widzisz tego funu?[...]

Moje wieloletnie staropanieńskie doświadczenie mówi mi, że w tego rodzaju
literaturze fun bywa subtelny i widoczny dopiero na szerszym tle, a przez to
tym funniejszy. Ale ze smoków kojarzę tylko - i to słabo - termos z
ogórkową, w dodatku nakłada mi się "Pora na Telesfora" i ogólnie nie czuję
się kompetentna.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

47. Data: 2007-07-19 10:07:59

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jul 2007 21:28:26 +0000 (UTC), zona alberta napisał(a):

> Może zróbmy tak: wrzucę fragment. O żabie (mówiłam, że żaba
> najfajniejsza)

Zaoszczędziłam na drodze4 do biblioteki. Nie wciągnęło.
--
Elżbieta

48. Data: 2007-07-19 16:17:27

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena twierdzi, że:

> A co się działo w sobotnie poranki? Osobiście to do szkoły chodziła,
> przynajmniej na początku lat 80. A potem, to pewnie spałam.

Było 5-10-15 :) OIDP Sceny z życia smoków chyba nadawane były już za
pięciodniowego tygnia nauki.

> Dzięki żona.
> Kurde, albo te upały na mnie tak działają, albo nie wiem co. Ale
> chyba nie dałabym 130 zł za taką książkę. Nie widzę tego funu, o
> którym mówicie. ;-(

Bo pewnie czytanie na sucho to żaden fun. IMO. Myślę, że największy fun
był przy słuchaniu Kowalewskiego czytającego Sceny z życia smoków
właśnie w 5-10-15.
A poza tym de gustibus... Jeden nie widzi funu w Smokach, inny w Shreku
;)

49. Data: 2007-07-19 16:49:44

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jul 2007 16:17:27 +0000 (UTC), zona alberta napisał(a):

> Było 5-10-15 :)

Nigdy nie oglądałam.
--
Elżbieta

50. Data: 2007-07-19 16:54:57

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Xena twierdzi, że:

> Było 5-10-15 :) OIDP Sceny z życia smoków chyba nadawane były już za
> pięciodniowego tygnia nauki.

Hm, oglądałam ale widać mało dokładnie, bo nijak nie przypominam sobie tego
faktu.

Pozdrawiam, Kasia.

Mateusz 25.02.2004
Marcin 25.05.2005
Magdalena 19.01.2007

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!