Beata Krupska

51. Data: 2007-07-19 17:15:52

Temat: Re: smoki
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:x...@n...onet.pl,
zona alberta <a...@o...pl> napisał(a):
> Xena twierdzi, że:

> Było 5-10-15 :) OIDP Sceny z życia smoków chyba nadawane były już za
> pięciodniowego tygnia nauki.

To wtedy ja byłam albo w liceum i oglądanie 5-10-15 nie było trendi albo co
gorsza na studiach. Zresztą w ogóle nie oglądałam nigdy programu 5-10-15 -
albo mnie nie wciągnął albo minęłam się z nim wiekiem.

> Bo pewnie czytanie na sucho to żaden fun. IMO. Myślę, że największy
> fun był przy słuchaniu Kowalewskiego czytającego Sceny z życia smoków
> właśnie w 5-10-15.

Możliwe. Ale i tak dzięki, zaoszczędziłam 130 peelenów.

pozdrawiam Tatiana
--
Inwestuj w alkohol - jest najlepiej oprocentowany.

52. Data: 2007-07-19 17:17:08

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7n8t8$e4e$...@n...news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Moje wieloletnie staropanieńskie doświadczenie mówi mi, że w tego
> rodzaju literaturze fun bywa subtelny i widoczny dopiero na szerszym
> tle, a przez to tym funniejszy. Ale ze smoków kojarzę tylko - i to
> słabo - termos z ogórkową, w dodatku nakłada mi się "Pora na
> Telesfora" i ogólnie nie czuję się kompetentna.

Znaczy frakcja śląska w osobie Hanki, Elżbiety i mojej funu nie wiedzi w
smokach. Fun widzi frakcja warszawska.
Wot podziały ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...
/Elske/

53. Data: 2007-07-19 17:52:56

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fun widzi frakcja warszawska.
> Wot podziały ;-)

hmm, ja tego funu tez nie dojrzalam, a siedzenie jak najbardziej w wawie
trzymam :>
moze trza by szukac na innych stronach ;>
skrzato

54. Data: 2007-07-19 18:05:31

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7o8dp$8lm$...@i...gazeta.pl,
skrzato <a...@m...pl> napisał(a):

> hmm, ja tego funu tez nie dojrzalam, a siedzenie jak najbardziej w
> wawie trzymam :>
> moze trza by szukac na innych stronach ;>
> skrzato

No to już nie wiem. A tak dobrze żarło ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Każde uogólnienie jest niebezpieczne, nawet to
/Aleksander Dumas/

55. Data: 2007-07-19 18:16:47

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena twierdzi, że:

> Możliwe. Ale i tak dzięki, zaoszczędziłam 130 peelenów.

Podzielisz się? W końcu to dzięki mnie ;)

--
zona (31.2) Julka (4.10), Zuzia (2.11)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

56. Data: 2007-07-19 18:29:27

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Zaoszczędziłam na drodze4 do biblioteki. Nie wciągnęło.

Ja tylko wrednie przypomnę, że jesteście średnio trzykrotnie starsze
niż target, który smoki mają wciągać. I żadne kremy tego już nie zmienią.

Adam

57. Data: 2007-07-19 19:58:00

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:x...@n...onet.pl,
zona alberta <a...@o...pl> napisał(a):
> Xena twierdzi, że:

> Podzielisz się? W końcu to dzięki mnie ;)

Spoko. Znajdź mi tylko jeszcze to o uświadamianiu ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
W miłości mężczyzny i kobiety jest coś bezcennego
i można tylko współczuć temu, kto nigdy nie kochał

58. Data: 2007-07-19 19:58:36

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:f7oaid$dob$...@a...news.tpi.pl,
Adam Moczulski <a...@d...pl> napisał(a):

> Ja tylko wrednie przypomnę, że jesteście średnio trzykrotnie starsze
> niż target, który smoki mają wciągać. I żadne kremy tego już nie
> zmienią.

Wrednie, fo fakt ;-)
Ale siwa jest starsza od mnie ;-p

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość jest egoizmem we dwoje
/Germaine de Stael-Holstein/

59. Data: 2007-07-19 20:09:04

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena twierdzi, że:

> Spoko. Znajdź mi tylko jeszcze to o uświadamianiu ;-)

A to na prezent? Bo ja tylko przy prezentach pomagam ;)

60. Data: 2007-07-19 20:45:28

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:x...@n...onet.pl,
zona alberta <a...@o...pl> napisał(a):
> Xena twierdzi, że:

> A to na prezent? Bo ja tylko przy prezentach pomagam ;)

Jasne.
Na prezent dla mnie, żebym za szybko babcią nie została.
To jak - pomożesz?

pozdrawiam Tatiana
--
Najdziwniejsze w miłości od pierwszego wejrzenia:
że zdarza się ludziom, którzy widywali się codziennie od lat

ilosc lekcji u ucznia klasy 3 podstawowki
Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!