sobota

1. Data: 2004-11-06 10:06:20

Temat: sobota
Od: Merkelin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobota, a ja siedzę w szkole bo odrabiamy 12 listopada. I tak się
zastanawiam, czy tylko ja uważam, że to nie ma sensu? Na pierwszych
dwóch godzinach miałem 4 osoby, później godzina bez nikogo, teraz rekord
- aż 5. Szkoła jest specjalna, dzieciaki z rodzin różnych, w większości
dojeżdżające (i to nie gimbusami). Niektóre nawet jak mają połączenie,
to nie przyjadą, bo nie mają za co. To ja się pytam: czy to ma sens? Bo
akurat dla mnie nie ma różnicy, czy siedzę dzisiaj i nie mogę tak
naprawdę niczego zrealizować bo nie mam z kim, czy będę siedział w
piątek 12.11 (bo jak młodzież pojedzie w środę do domu, to i tak w
czwartek mało kto przyjedzie). Być może w szkołach masowych, liceach
itp. wygląda to inaczej, ale w szkole, w której jest 170 uczniów
niepełnosprawnych intelektualnie, z rodzin ubogich, patologicznych i w
większości dojeżdżających nie ma co liczyć na inny efekt.

O, właśnie przyszły jeszcze 2 osoby, mam już 7. To dzisiaj rekord szkoły :)

--
Merkelin

2. Data: 2004-11-06 14:43:19

Temat: Re: sobota
Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merkelin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jest sobota, a ja siedzę w szkole bo odrabiamy 12 listopada. I tak się
> zastanawiam, czy tylko ja uważam, że to nie ma sensu? Na pierwszych
<...>
Zawsze sie zastanawiałem, i dalej to robię?!
Czemu ludzie, (którym za to nie płacą) pracują za innych, co gorsza martwią się
nawet za nich?
Pomyśl na przykład:
Ile "lat pensji Twojej pracy"... przejechało drogą, ochlapujac Cię na chodniku?
Ile do emerytury Ci zostało? Jakbyś nawet się nie martwił (i nie miał tych
wrzodów)
dałoby się odłożyć?

RomanO
--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja

3. Data: 2004-11-06 16:36:06

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cmi7mt$dg2$1@atlantis.news.tpi.pl Merkelin
<m...@g...pl> pisze:

> Bo
> akurat dla mnie nie ma różnicy, czy siedzę dzisiaj i nie mogę tak
> naprawdę niczego zrealizować bo nie mam z kim, czy będę siedział w
> piątek 12.11

Jak to nie ma różnicy? Przecież jeśli odpracujesz piątek będziesz miał
słynny polski "długi weekend".

Jotte

4. Data: 2004-11-06 20:01:05

Od: Merkelin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jotte napisał(a):

> Jak to nie ma różnicy? Przecież jeśli odpracujesz piątek będziesz miał
> słynny polski "długi weekend".

I co ja z nim zrobię? Bo przecież nie wyjadę, bo nawet z pracującą
sobotą nie dało się odłożyć :(

--
Merkelin

5. Data: 2004-11-06 20:16:37

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cmjahv$k2d$1@atlantis.news.tpi.pl Merkelin
<m...@g...pl> pisze:

> I co ja z nim zrobię? Bo przecież nie wyjadę, bo nawet z pracującą
> sobotą nie dało się odłożyć :(
Właśnie jedź bracie w plener. Weź kobietę swoją gdzieś w jesienną naturę,
przecież Gorzów to fantastyczna Wielkopolska (jam z Dolnego Śląska), lasy,
jeziora (Boszkowo, Sława).
Ja tak robię 1÷2 razy w miesiącu bez względu na porę roku - coś wspaniale
odreagowującego, polecam.

Jotte

6. Data: 2004-11-08 23:15:19

Od: wodnikjaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z pkt widzenia pilnosci nauki jest to bez sensu! lekcje nam zrobili po
30 min, polowy uczniow nie ma a polowa jest na wycieczkach...
tylko siedzenie jak w kafejce a niedobitki uczniow na GG...

Qba

7. Data: 2004-11-08 23:21:58

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia wto 9. listopada 2004 00:15 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane wodnikjaqb:

> [...]
> 30 min, polowy uczniow nie ma a polowa jest na wycieczkach...
> tylko siedzenie jak w kafejce a niedobitki uczniow na GG...

I myślisz, że w piątek miedzy świętami byłoby inaczej?

Ogólnie moglo to być wolne z urzędu i już.

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Uwaga! nie jestem w stanie korespondować z posiadaczami konta na serwerze
gazeta.pl. Jeśli chcesz do mnie pisać, użyj innego konta.

8. Data: 2004-11-10 15:37:54

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:

> I myślisz, że w piątek miedzy świętami byłoby inaczej?
>
> Ogólnie moglo to być wolne z urzędu i już.

Powiem wam w piatek :(
ide do szkoły, mamy normalne lekcje, po lekcjach zajecia dodatkowe....
w sumie sama jestem ciekawa jak to bedzie (2 listopada na wszystkich
lekcjach miałam komplet, wiec przypuszczam, że będzie podobnie).

pozdrawiam
Ania

--
gg: 1361774

publiczne nowości
Przedmioty z elementami grafiki
Narzędzia graficzne
No i wytłumacz to babie...
Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?