soczewki day&night

1. Data: 2002-11-20 14:51:07

Temat: Re: soczewki day&night
Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast normalnie noszę 3- miesięczne za 30zł sztuka (60 para), plus
płyn
> 360ml za 40zł starczający mi na około 3 miesiące, więc wydatek to 90zł raz
> na 3 miesiące.

To ja mam pytanie przy okazji..... Jakiej firmy sa te soczewki, ktore nosisz
zwykle? Bo ja za 3 miesieczne place 110 za pare..... Jest to spora roznica,
wiec moze powinnam zmienic soczewki, lub optyka ;)))

Pozdrawiam
Nikoosia

1. Data: 2002-11-20 14:54:19

Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o przepuszczalność powietrza i tego typu kłopoty, najbardziej
> mnie martwi to zmywanie makijażu. Robię to codziennie i na pewno z tego
nie
> zrezygnuję, no i nie mogę sobie wyobrazić że w soczewkach bez kłopotu
zmyje
> makijaż i oko będzie czyste..

Jesli chodzi o to to nie ma zadnego problemu.... Ja sie maluje w soczewkach
i makijaz tez robie w soczewkach.... chociaz jesli sie je zdejmuje na noc to
powinno sie to robic bez nich... Po prostu zmywasz normalnie twarz, tak jak
ez soczewek, czasami sie soczewka lekko przesunie, ale wystarczy poruszac
okiem w dol i w gore i sama wraca na swoje miejsce... Moje soczewki traktuje
czasmai bardzo brutalnie i naprawde niejedno juz przeszly - najgorsze co sie
moze zdarzyc to lekkie szczypanie oka, ktore szybko mija....
Pozdrawiaam
Nikoosia

1. Data: 2002-11-20 17:51:41

Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> zalozeniu
>
> Znam osoby, ktore nie zawsze myja rece...

Nawet wiem kto to taki...:)) No wiec tak, czesto nie myje rak przed
zakladaniem czy zdejmowaniem soczewek..... Nie mam tez nawyku zeby je
czyscic co wieczor przez pocieranie - na szczescie wymyslili juz plyny do
soczewek bezdotykowe..... Powiem wiecej, nie wymieniam plynu w pojemniku do
soczewek za kazdym razem, robie to gdy zaczynaja w nim plywac smiecki....
Wiem mam zle nawyki, ale soczewek uzywam juz .... kilka lat, na poczatku mi
sie chcialo, teraz mi sienie chce ;)) Mimo to zyje, zadko kiedy cos mnie
zaszczypie w oku.... Nie wydaje mi sie tez zeby sie soczewki przez to
szybciej zuzywaly, za to na pewno jest mniej ceregieli ze zdejmowaniem i
zakladaniem..... Nie musze isc do lazienki, jesli ogladajac telewizor zachce
mi sie spac... Po prostu je sciagam i juz.....

Z Toba jak najbardziej sie zgadzam.

> jak
> stanie.
> przeznaczone

Soczewki dobieram u tego samego optyka co Marthy. Pan optyk powiedzial ze sa
to spoczewki w ktorych bez problemu mozna spac 2 noce, a wyjmowac je tylko
co 3 noc... I Marthy tak robi.... Ja nie, nie moge sie przyzwyczaic mgly
przed oczami jaka mam po obudzeniu....Optyk stwierdzil ze jest to skutkiem
wyschniecia oka w nocy, wystarczy pomrugac, zeby naplynely lzy na oko... No
ale dla mnie jest to duzy dyskomfort.... Czasami jednak taka opcja sie
przydaje - np w czasie dalekiej podrozy pociagierm... Nie wyobrazma tam
sobie sciagania soczewek...

Podsumowujac, jesli producent gwarantuje ze mozna soczewki uzywac miesiac
bez sciagania, nalezy mu zaufac, jesli komus nie przeszkadza rano przez
kilak minut zamglony widok..... Z makijazem i demakijazem nie ma
najmniejszego problemu, a jesli cos sie zacznie dziac, jakies szczypanie,
pieczenia czy inne uczucie dyskomfortu, mozna je poprostu na chwile wyjac,
przeplukac i zalozyc.....
Pozdrawiam
Nikoosia

1. Data: 2002-11-20 23:29:31

Temat: soczewki day&night
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie trwa promocja na soczewki 30-dniowe do noszenia non-stop i mam na
nie ochotę, ale zastanawiam się jak ma się kwestia noszenia tych soczewek do
makijażu oczu? Maluję oczy codziennie i nie chcę z tego zrezygnować, jak w
soczewkach zmywać makijaż? Niby sie oko zamyka ale i tak co nie co się do
środka dostaje... No i poranne mycie twarzy...
Nosiłyście może takie soczewki?

Pozdr
Majka

1. Data: 2002-11-21 01:01:46

Od: "Natalia" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> soczewkach zmywać makijaż? Niby sie oko zamyka ale i tak co nie co się do
> środka dostaje... No i poranne mycie twarzy...

Bardzo chcialam miec takie soczewki, jak tylko ukazaly sie na polskim rynku,
to razem z moim przyjacielem odwiedzilismy (kazde z osobna) po 4
optykow/okulistow. Tylko jeden goraco do nich namawial...
Jak uslyszalam, co moze sie zdarzyc (chorobstwa oczkow), to podziekowalam,
wole nosic takie, ktore musze zdejmowac na noc.
Jesli juz bardzo chcesz przy konkretnych (ale rzadkich) okazjach spac w
soczewkach, to doradzam jednodniowe soczewki.
Pozdrawiam,
Natalia

1. Data: 2002-11-21 07:57:48

Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@S...go2.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
> Jak uslyszalam, co moze sie zdarzyc (chorobstwa oczkow), to podziekowalam,
> wole nosic takie, ktore musze zdejmowac na noc.

czy moglabys przy okazji powiedziec ile kosztuja soczewki ktore nosisz i jak
czesto musisz kupowac nowe? i ile wydajesz na miesiac na plyny do
pielegnacji soczewek?
(wlasnie sie zastanawiam nad zmiana okularow na soczewki, ale troche sie
boje wydatkow)

1. Data: 2002-11-21 08:25:44

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Majka <m...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Właśnie trwa promocja na soczewki 30-dniowe do noszenia non-stop

Jakiej firmy?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-11-21 08:46:57

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Nov 2002, Natalia wrote:

> Jesli juz bardzo chcesz przy konkretnych (ale rzadkich) okazjach spac w
> soczewkach, to doradzam jednodniowe soczewki.

Bardzo zły pomysł. W jednorazowych zdecydowanie nie powinno się spać.
Okazyjne spanie możliwe jest w dwutygodniowych czy miesięcznych (i to też
nie wszystkich firm).

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-11-21 08:47:47

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Wesolowska wrote:

> [...]
> pielegnacji soczewek?
> (wlasnie sie zastanawiam nad zmiana okularow na soczewki, ale troche sie

Soczewski miesieczne kosztują ok. 36 zł.
Płyn ( w zależności od pojemności) do ok. 55 zł. Ten najwiekszy
ale i najdroższy mi starcza na ok 3 miesiecy.
Zdecydowanie polecam soczewski...zobaczysz jaka ulga i przyjemność:))))

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2002-11-21 08:56:10

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia"
> [...]
> Jak uslyszalam, co moze sie zdarzyc (chorobstwa oczkow), to podziekowalam,
> wole nosic takie, ktore musze zdejmowac na noc.

Tak jakby nikt Wam nie mówił że od ściąganych na noc też mozna się choroby
nabawić.. ROTFL ;-)
Asia w soczewkach

zel pod prysznic Palmolive- Aroma therapy
kosmetyczka dla mężczyzn(rzeszów)
Art Deco
BIELENDA
podkład matujący