soczewki jednodniowe

11. Data: 2006-04-25 19:51:33

Temat: Re: soczewki jednodniowe
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
wiadomości news:e2lt2f$c2$1@inews.gazeta.pl...

> Zresztą to nie może być tak, że 3 m-ce
> i nagle się rozpadają. Musi chyba być
> jakiś okres ochronny.

nie chodzi o rozpadanie, tylko bakterie i caly ten cywilizacyjny syf, ktory
unosi sie w powietrzu...

12. Data: 2006-04-25 20:09:55

Od: kamil <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Wolanski <wolan napisał(a):
> cześć,
> chcialbym sie dowiedziec, czym wlasciwie sie roznia soczewki jednodniowe
> od np tygodniowych, miesiecznych. skad roznice w dozwolonym czasie
> noszenia? czy to nie jest jedynie chwyt firm produkujacych soczewki?
>
> dzieki,
> jakub
Jesli sie przenosi soczewki o kilka % terminu, to nic sie nie stanie, np
3 miesieczne o tydzien. Nie ma powodu sie denerwować, ale nie nalezy
tego stosowac notorycznie.

13. Data: 2006-04-26 13:40:44

Od: "Statystyczny Internauta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> dochodzi, dochodzi. ja juz nawet bez lustra moge:)

Ja też mogę bez lustra, ale zawsze albo przyklei się do palca, albo zwinie,
albo coś. Zakładanie jest fatalne.

BTW: a już szczególnie uciążliwe jest pływanie w soczewkach :]

stti.

14. Data: 2006-04-26 13:45:57

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jesli sie przenosi soczewki o kilka % terminu, to nic sie nie stanie, np

Dokladnie tak samo mysle. Nosisz miesieczne miesiac, jest ok, ale niedaj Bog
ponosisz o pare dni dluzej i zmiany w strukturze szkla kontaktowe maja
charakter natychmiastowy i diametralny ;)

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

15. Data: 2006-04-26 13:50:23

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Apr 2006 15:45:57 +0200, "creed" <c...@t...pl> wrote:

>Dokladnie tak samo mysle. Nosisz miesieczne miesiac, jest ok, ale niedaj Bog
>ponosisz o pare dni dluzej i zmiany w strukturze szkla kontaktowe maja
>charakter natychmiastowy i diametralny ;)

Przypatrz się żywności.

Do któregoś dnia jest termin przydatnośći do spożycia a później
trzeba to z półek w sklepie ściągnąć.
Podobnie z lekami i masą innych rzeczy.

Jak długo nosisz soczewki - twoja sprawa.
Ale jak sobie opczy spier..... to nie narzekaj na ich producenta.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

16. Data: 2006-04-26 14:11:20

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij> napisał w
wiadomości news:sfuu4259nlepi1lg1j1dtooa759aqocil8@4ax.com...
> On Wed, 26 Apr 2006 15:45:57 +0200, "creed" <c...@t...pl> wrote:
>
> Jak długo nosisz soczewki - twoja sprawa.
> Ale jak sobie opczy spier..... to nie narzekaj na ich producenta.

Mysle, ze producent nie jest na tyle glupi, zeby zakladac ze kazdy ma
palmtopa z terminarzem albo rysuje na drzwiach od kibla kreske co jeden
dzien noszenia soczewki i jak dojdzie do 30 w przypadku miesiecznych, to
czas zalozyc nowe.
Napewno jest jakas granica bledu, jezeli by jej nie bylo, wtedy mialbym
pretensje do producenta.
Moim zdaniem, powinno sie nosic soczewki dokladnie tyle, ile napisane jest
na opakowaniu, ale wiadomo, ze czasami termin sie przesunie o dzien dwa czy
trzy i nic sie nie dzieje. Chociaz 2 tygodnie to juz przesada, ale znam i
takich co o miesiac za dlugo nosza, IMHO to glupota a nie oszczednosci.

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

17. Data: 2006-04-26 14:19:02

Od: "Statystyczny Internauta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "creed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzy i nic sie nie dzieje. Chociaz 2 tygodnie to juz przesada, ale znam i
> takich co o miesiac za dlugo nosza, IMHO to glupota a nie oszczednosci.

Z doświadczenia własnego: po dwóch miesiącach codziennego noszenia soczewek
miesięcznych nie nadają się one praktycznie do użytku - sprawdziłem tylko
raz, na szczęście. W tej chwili używam mniej intensywnie - raz, dwa na
tydzień: półtora miesiąca spokojnie wytrzymują, dłużej nie próbowałem, nie
ma sensu przesadzać ;)

stti.

18. Data: 2006-04-26 14:23:04

Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Statystyczny Internauta" <s...@o...pl> napisał
w wiadomości news:e2nvj2$n1u$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "creed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Z doświadczenia własnego: po dwóch miesiącach codziennego noszenia
soczewek
> miesięcznych nie nadają się one praktycznie do użytku

Takie testy, to moim zdaniem, mowiac ladnie, lekkomyślność ;)

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

19. Data: 2006-04-26 14:47:01

Od: "Statystyczny Internauta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> soczewek
>
> Takie testy, to moim zdaniem, mowiac ladnie, lekkomyślność ;)

To nie był test, ale konieczność. Na szczęście przeżyłem, ale nikomu nie
polecam ;)

stti.

20. Data: 2006-04-26 18:28:24

Od: "Jozef" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie chodzi o rozpadanie, tylko bakterie i caly ten cywilizacyjny syf,
> ktory unosi sie w powietrzu...

czyli wg Twojej teorii jezeli dzis otworze opakowanie soczewek miesiecznych
i raz zaloze a potem schowam do pojemnika z plynem na 3 miesiace to syfu nie
bedzie i moge w nich spokojnie chodzic ?

Kłucie pod lewą pachą?
wadliwy stymulator medtronic
Nieprzyjemne kopanie przez prąd elektrostat.
Czy mam szanse na zwrot kosztow od NFZ?
Prasa: Czy widział kto ubogiego doktora ?