ciąża a toxoplazmoza

1. Data: 2006-04-25 16:07:25

Temat: ciąża a toxoplazmoza
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy będąc w ciąży i mając wyniki IgG = 0,0 IU/ml oraz IgM ujemny trzeba
bardzo uważać na kontakty z kotami lub psami? Czy łatwo jest zarazić się
toxoplazmozą? (sądząc z moich wyników, to chyba nie, bo przez całe życie
miałam psa i też nie unikałam kontaktów z kotami, ale wolę się upewnić)
I czy faktycznie nie wolno nawet dotykać surowego mięsa? (ktoś mnie kiedyś
postraszył i mięsne obiady przygotowuję w rękawiczkach gumowych - nie chcę
przesadzać, ale też zależy mi na zdrowiu Maleństwa)

Dzięki i pozdrawiam serdecznie
Barbara i Maleństwo