soczewki + mydlo

1. Data: 2003-06-28 10:00:30

Temat: soczewki + mydlo
Od: "Tomek " <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie pytanie: czy przed zalozeniem (lub zdjeciem) soczewek kontaktowych
mozna umyc rece normalnym mydlem? Slyszalem, ze zalecane jest mydlo z ph 5.5,
ale strasznie mnie to denerwuje. Ja nie wiem czego dodaje sie do takich mydel
dla niemowlat, ale nie moge tego splukac przez 10 minut. Stad moje pytanie,
czy takie mydlo musi byc koniecznie ph 5.5 ?

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-06-28 11:29:12

Temat: Re: soczewki + mydlo
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pytanie,
> czy takie mydlo musi byc koniecznie ph 5.5 ?

Oczywiscie, ze mozesz umyc normalnym mydlem:-)

casus
spec. ch. oczu

wzrok
EKG