sok pomidorowy

1. Data: 2000-05-30 08:54:49

Temat: sok pomidorowy
Od: "Malgorzatka" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze!
Kupilam w Macro 12 litrow (wiem ze przesadzilam, ale sie nie dalo mniej, a
mnie jakos tak przypililo..) soku pomidorowego (chyba Hortex) i po wypiciu
wiekszej
czesci (po prostu w kielichu z przyprawami) juz mi sie znudzil.
Moze znacie jakies inne mozliwosci wykorzystania go? Moze cos z
mieskiem..mniam..?
Pozdrowienia,
Malgorzatka

A moze z wodeczka... Tylko jak to dokladnie sie robi..?

1. Data: 2000-05-30 09:04:21

Temat: Re: sok pomidorowy
Od: fatale <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jako skladnik zupy pomidorowej?

1. Data: 2000-05-30 09:20:39

Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może z wodeczka... Tylko jak to dokladnie sie robi..?

2 części soku, jedna część wódki, odrobina soli do smaku, kilka kropli sosu
Worcester i tabasko, gałązka selera naciowego do przegryzania i to by było
na tyle

Natomiast mnie na bazie soku wyszedł bardzo dobry sos boloński - mięsko
mielone wołowe podsmażamy na oliwie, dodajemy bazylii i czosnku, podsmażamy
razem, wlewamy litr soku pomidorowego na ok 1 kg mięsa, dusimy, dodajemy sól
i pieprz cayenne do smaku, na koniec świeżo siekaną drobną natkę pietruszki.
Ja osobiście wrzucam ( bo sos musi być gęsty ) sos z mięsem do dużego
naczynia w którym mam świeżo ugotowane spaghetti, mieszam razem i podaję na
stół ze specjalnym nabieraczem do makaronu. Obok w miseczce parmezan.

Lilly was Herę

1. Data: 2000-05-30 09:41:35

Temat: Odp: sok pomidorowy
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilly was here <:)@com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8h00sb$rsj$...@f...man.torun.pl...

> 2 części soku, jedna część wódki, odrobina soli do smaku, kilka kropli
sosu
> Worcester i tabasko, gałązka selera naciowego do przegryzania i to by było
> na tyle

Leje sie to do szkla w ten sposob aby powstaly dwie warstwy, na dole alkohol
u gory sok, przechylajac wypijamy najpierw alkohol i popijamy sokim, chyba
to jest tak i nic nie pokrecilem :-))
Alkohol moze byc bardzo mocny.
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-05-30 15:58:41

Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Konto wodeczki...
Do duzego kelicha naliac soku pomidorowego. Potem ostroznie, po ostrzu noza,
wlac wodeczke, zeby zostalo dwie warstwy. Kotail sie nazywa Krwawa Meri.
Smacznego!
Maxim/

1. Data: 2000-05-30 17:55:46

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Maxim Abramovich <m...@b...net> wrote:

> [...]
> wlac wodeczke, zeby zostalo dwie warstwy. Kotail sie nazywa Krwawa Meri.

To akurat nie jest krwawa Mary.

1. Data: 2000-05-30 17:55:52

Temat: Re: Odp: sok pomidorowy
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Danak <d...@p...fm> wrote:

> [...]
> u gory sok, przechylajac wypijamy najpierw alkohol i popijamy sokim, chyba
Myla Ci sie dwa sposoby picia alkoholu z sokiem pomidorowym. Klasyczny
koktajl Bloody Mary (sok pomidorowy z przyprawami + wodka, wymieszane w
shakerze) i taki, w ktorym nalewa sie warstwe soku i spirytusu, nie
mieszajac ich ze soba. Nie radzilbym mylis tego w praktyce.

Wladyslaw

1. Data: 2000-05-31 06:07:13

Temat: Odp: Odp: sok pomidorowy
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1ebgmr6.1kfo01i12md4vtN%w...@t...com.pl...

> Myla Ci sie dwa sposoby picia alkoholu z sokiem pomidorowym. Klasyczny
> koktajl Bloody Mary (sok pomidorowy z przyprawami + wodka, wymieszane w
> shakerze)
Tos mnie oswiecil, zawsze myslalem ze Krwawa Mery to ten napitek
dwuwarstwowy, no coz nigdy w drinkach i itp. nie bylem mocny

i taki, w ktorym nalewa sie warstwe soku i spirytusu, nie
> mieszajac ich ze soba. Nie radzilbym mylis tego w praktyce.
Domyslam sie, wymieszany spiryt z sokiem nie bylby chyba za dobry, i
prawdopodobnie scial by sok, ale to tylko dywagacje teoretyka.

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-05-31 06:45:13

Od: "Artur" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maxim Abramovich" <m...@b...net> napisal w wiadomosci
> [...]
noza,
> wlac wodeczke, zeby zostalo dwie warstwy. Kotail sie nazywa Krwawa Meri.

Witam
Malenkie sprostowanie: zamiast wódeczki spirytus i dodac przypraw do smaku
(np. pieprz, papryka (ostra)
etc.)
Artur

1. Data: 2000-05-31 06:47:54

Temat: Re: Re: sok pomidorowy
Od: "Artur" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Danak" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Domyslam sie, wymieszany spiryt z sokiem nie bylby chyba za dobry, i
> prawdopodobnie scial by sok, ale to tylko dywagacje teoretyka.

Ostatnio właśnie to "trenowałem" i jakoś nie zauważyłem ścinania się soku,
pozatym mocne ale dobre (od czasu do czasu)

Artur

Feta - jak "ladnie" pokroic
Re: Sarnina
truskawki z pieprzem