solarium

1. Data: 2002-10-23 15:22:41

Temat: solarium
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilam z solarium tylko innego niz ostatnio chodzilam (nie mowie o
tym gdzie mnie spalili) i jestem w szoku.
Tam juz chodzilam na 10 minut ostatnio i w sumie zadnego efektu nie
zauwazylam. A tutaj bylam na 5 minut (wiecej kasy przy sobie nie mialam) a
nie dosc ze jestem caly czas tak leciutko zaczerwieniona to wogole czuje sie
jak po normalnym opalaniu... taka delikatniejsza bardziej wrazliwa skora.. i
nawet zapach skory jak po opalaniu (tak troszeczke inaczej jest). Ja wiem ze
lampy sa rozne... tyko ze i tu i tu sa lampy tej samej firmy... tamten
pierwszy salon jest naprawde wielki i znany wiec sadze ze dbaja o to (po
certyfikatach chociazby patrzac).... Dlaczego to tak bardzo sie rozni?
Kropelka

1. Data: 2002-10-23 15:35:27

Temat: Re: solarium
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" wrote:

> [...]
> wielki i znany wiec sadze ze dbaja o to (po certyfikatach chociazby
> patrzac).... Dlaczego to tak bardzo sie rozni? Kropelka

pierwsza mozliwosc - teraz nowe lampy - tam stare
druga mozliwosc - teraz skóra szybciej "łapie opalenizne" bo juz ja opalałas
w tym roku
trzecia mozliwosc - moze tearz to była ta sama firma, ale solarium TURBO
--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-23 16:00:52

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> Ja wiem ze lampy sa rozne... tyko ze i tu i tu sa lampy tej samej firmy...

Ale czy tej samej mocy ?

100, czy 160 W ?
I ile jest tych lamp ?
Po ilu godzinach pracy ?
Właściciel nigdy Ci się nie przyzna, że są już dawno do wymiany,
bo stuknęło im właśnie 700 godz pracy.
A tak naprawdę, żeby być w porządku, powinno się je wymieniać
nawet co 400-500h :-O

Trzeba być stała klientką, żeby wiedzieć dokładnie, kiedy
zostały założone nowe, i tak przybliżeniu, jak długo już pracują.

> tamten pierwszy salon jest naprawde wielki
> i znany wiec sadze ze dbaja o to (po certyfikatach chociazby patrzac)

Certyfikaty, nie mają tu NIC do rzeczy.
Zupełnie NIC !
Wszystko zależy od uczciwości właściela zakładu.

> .... Dlaczego to tak bardzo sie rozni?

Dlatego, że ludzie ( właściciele solariów) w różnym stopniu
pazerni są na pieniądze .

--
GABi

1. Data: 2002-10-23 18:37:40

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@n...serwery.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Wlasnie wrocilam z solarium tylko innego niz ostatnio chodzilam (nie mowie
> tym gdzie mnie spalili) i jestem w szoku.

Tez korzystalam dawniej z solarium, bylam zadowolone, zawsze zdrowy kolor
skory, ale jak sie naczytalam jak te promienie niszcza nasza skore,teraz
tego nie odczuwamy , ale za 10 lat a moze wiecej bedziemy zalowac? i nie
pomoga zadne kremy, dlatego postanowilam ewentualnie kupic dobry krem
samoopalajacy, jest nowosc na rynku L'Oreal jeden dla twarzy, a spray do
ciala, maja dobra opinie i juz mialam kupic ale jeszcze nie zbladlam
calkowicie po ostatnim urlopie, a w listopadzie lece tam gdzie duzo slonca
;-)).Nie chce krytykowac solarium, ale dobrze zastanowic sie, bo znam osoby
brazowe(troche przesaddnie)i chociaz sa mlode to skore maja sucha.
Pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-10-23 20:29:52

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlaczego to tak bardzo sie rozni?

Ja także to przeżyłam. Chodziłąm do renomowanego (i drogiego przy okazji)
solarium i nie bardzo były efekty. Pani mówiła, że to dlatego, że mam taką
cerę pewnie co się trudno opala i namawiała na częstsze wizyty, karnety...
itp...
Kiedyś przypadkiem ("moje" solarium było akurat nieczynne) poszłam do
osiedlowego solarium (małe i niedrogie) na 10 minut. Byłam zdziwiona, bo
moja skóra leciutko się zaczerwieniła i pachniała jak opalona... Na drugi
dzień miała już lekki kolorek...
Zrozumiałam, że byłam po prostu oszukiwana w tym pierwszym solarium; że nie
wymieniano tam lamp odpowiednio często...
Jeśli nie ma efektów, to moim zdaniem szkoda tracić kasę i warto spróbować
na innym solarium...

Pozdrawiam,
Koala.

1. Data: 2002-10-23 20:55:54

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> [...]
osoby
> brazowe(troche przesaddnie)i chociaz sa mlode to skore maja sucha.

Widzisz moja stycznosc z solarium na tylko na celu nadanie mi normalnego
(nie trupiobialego) koloru przed weselem mojego brata. Bo az glupio zalozyc
sukienke kiedy takim bialym sie jest. Nie jestem malogowa bywalczynia
solariow i o brazowej skorze wcale nie marze. Nigdy nie bylam amatorka
opalenizny i tez uwazam ze ona postarza. Ale taki naturalny chociaz lekki
kolorek warto by miec szczegolnie jak przyjdzie ramiona pokazac.
Kropelka

1. Data: 2002-10-23 20:58:07

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wymieniano tam lamp odpowiednio często...
> Jeśli nie ma efektów, to moim zdaniem szkoda tracić kasę i warto spróbować

No i chyba tak zrobie. Po 5 minut w tym solarium co dzisiaj dalo mi o wiele
wiecej niz 10 w tamtym. A tym bardziej ze to mam zaraz pod nosem;-)
Niestety drozsze jest... chociaz jesli chodzi o taki przelicznik to i tak
taniej wychodzi. Zreszta w tym dzisiejszym wisi kartka ze przy jasnej
karnacji maksymalnie 5 minut przy ciemnej maksymalnie 10 minut. Za wiecej
oni nie biora odpowiedzialnosci i nie zalecaja. Czyli musza byc mocne lampy
w takim razie.
Kropelka

1. Data: 2002-10-24 06:49:50

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opalenizny i tez uwazam ze ona postarza. Ale taki naturalny chociaz lekki
> kolorek warto by miec szczegolnie jak przyjdzie ramiona pokazac.

Zgadzam sie z Toba w 100%, bo na takie okazje , to dla urody nawet
"pocierpiec" warto( nie mam akurat zadnego przykladu na te "cierpienia").
Zycze ladnego kolorku i przyjemnej zabawy

Ilona

Logest
krem na naczynka z Eris
Do Kropelki o Neutrogenie:)))))))
Re: no cóż jestem pikny... tylko jak będą koszmary w nocy to nie moja wina...;-))))
jak sobie tak czlowiek po stronach polazi...