solarium a karmienie piersię

1. Data: 2005-01-02 11:52:11

Temat: solarium a karmienie piersię
Od: "Ania" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę się nigdzie doaszukać, czy opalanie pod solarium ma wpływ na
karmienie piersią? Czy wolno się opalać karmiąc dzieciaczka?

1. Data: 2005-01-02 17:11:30

Temat: Re: solarium a karmienie piersię
Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" napisał ...
> Nie mogę się nigdzie doaszukać, czy opalanie pod solarium ma wpływ na
> karmienie piersią? Czy wolno się opalać karmiąc dzieciaczka?

Na moim solarium na plakacie jest to wymienione jako jedno z przeciwskazań.
Lepiej poczekaj jeszcze trochę :)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-01-02 18:26:26

Temat: Re: solarium a karmienie piersi
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie mogę się nigdzie doaszukać, czy opalanie pod solarium ma wpływ na
> karmienie piersią? Czy wolno się opalać karmiąc dzieciaczka?

Lepiej nie. System hormonalny pracuje jednak inaczej niż normalnie i można
sobie zafundować trwałe przebarwienia na skórze.

Sowa

1. Data: 2005-01-02 21:05:45

Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę się nigdzie doaszukać, czy opalanie pod solarium ma wpływ na
> karmienie piersią? Czy wolno się opalać karmiąc dzieciaczka?

Witaj

Mi kobieta z solarium powiedziala ze moge tylko ze w staniku i z wkladkami,
zeby wogole nie odslaniac piersi.
Chodze wiec regularnie na solarium, i jak dotad wszystko jest OK:)
Moj 3 miesieczny maluch czuje sie OK:)

studniówka - imitacja opalenizny
Gdzie archiwum?????
Rok 2004 - rokiem glupich kobiet