solarium a soczewki...

1. Data: 2003-05-04 18:03:40

Temat: solarium a soczewki...
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dziewczyny :-)

Mam do Was pytanie - czy noszac soczewki kontaktowe moge sie opalac w
solarium??? Czy tez na czas opalania musze je zdjac?

Nie wiem co mnie naszlo, moze przez to pogodę dzis ;)

pozdrawiam
Kaśka

1. Data: 2003-05-04 19:17:25

Temat: Re: solarium a soczewki...
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do Was pytanie - czy noszac soczewki kontaktowe moge sie opalac w
> solarium??? Czy tez na czas opalania musze je zdjac?
ja chodze w soczewkach i nic sie nie dzieje...nawet nie zakladam
okularkow ochronnych bo mi zawsze zostaja potem biale powieki i wyglada
to strasznie:/

> Nie wiem co mnie naszlo, moze przez to pogodę dzis ;)
no dzis to ja na sloncu troche bylam co zaowocowalo czerwonym lewym
ramieniem i baaaardzo rumianą buzia....oczywiscie powieki i pod oczami
białe;[[[ mam nadzieje ze jak to zblednie to nie bedzie widoczne...

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

nowosc Lanvin