sos czosnkowy

1. Data: 2003-09-01 12:11:22

Temat: sos czosnkowy
Od: "BESTIA" <m...@n...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie czy ktos nie zna dobrego przepisu na sos czosnkowy??
Najlepiej by bylo gdyby byl taki jak podaja w restausracjach SFINX.

BESTIA

1. Data: 2003-09-01 13:36:48

Temat: Re: sos czosnkowy
Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BESTIA" <m...@n...one.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam pytanie czy ktos nie zna dobrego przepisu na sos czosnkowy??
> Najlepiej by bylo gdyby byl taki jak podaja w restausracjach SFINX.

Ja go robie w bardzo prosty sposob:
-smietana lub jogurt naturalny
-czosnek wycisniety przez praske (ilosc zalezy od zamilowania do smaku
czosnkowego i od ilosci jogurtu)
-majozez do smaku i takze zgodnie z indywidualnym smakiem
-sol, pieprz
Wszystko razem porzadnie wymieszac.

Pozdrawiam
Mandragorax

1. Data: 2003-09-01 13:41:10

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazą sosów podawanych w Sfinksie/Piramidzie jest majonez.
Ja robię sosy czosnkowe na bazie serków naturalnych typu "Bieluch" czy
"Tosca".

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-01 13:55:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragorax" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czosnkowego i od ilosci jogurtu)
> -majozez do smaku i takze zgodnie z indywidualnym smakiem

A ja do tego daję jeszcze kilka kropel cytryny - cudnie wyostrza i podkreśla
smak.

sowa

1. Data: 2003-09-01 15:11:53

Od: "BESTIA" <m...@n...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> Użytkownik "mandragorax" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja do tego daję jeszcze kilka kropel cytryny - cudnie wyostrza i
> podkreśla smak.

Zrobilem tak jak powyzej. Calkiem dobry sosik wyszed :).
Nastepnym razem wyprubuje z tymi serkami naturalnymi.
Dziekuje za przepis :)

BESTIA

1. Data: 2003-09-01 18:06:41

Od: "Kuba" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja do tego daję jeszcze kilka kropel cytryny - cudnie wyostrza i
podkreśla
> smak.

No i posiekany koperek (tyle ze nie do wszystkiego pasuje)
Jest tez opcja z drobno pokrojonym swiezym ogorkiem

Smacznego
Kuba

1. Data: 2003-09-01 18:16:19

Od: "gREG" <g...@d...dot.pg.dot.gda.ot.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robię sosy czosnkowe na bazie serków naturalnych typu "Bieluch" czy
> "Tosca".

oj tak..Tosca ..a jaki z niego serniczek wychodzi... :)
musze w koncu wydebic od babuni przepis :)
gREG

1. Data: 2003-09-01 18:28:01

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> podkreśla
>
> No i posiekany koperek (tyle ze nie do wszystkiego pasuje)
> Jest tez opcja z drobno pokrojonym swiezym ogorkiem

Oj tak. Z ogórkiem, ale bez koperku i majonezu wtedy.
Mniam. :-)

A pyszny jest jeszcze taki jak powyżej, ale zamiast czosnku dać łyżkę
ostrego chrzanu i natkę pietruszki.

Cudny do buraków, pomidorów, warzyw na ciepło.

Sowa

cukinia - jak marynowac?
Co to za kuchenki mikrofalowe ???
Kwaśnica
Jaką kupić lodówkę : Whirpool , Amica czy może cos innego ?
Sos francuski z Pizza Hut - jak?