sosiki

1. Data: 2000-02-15 18:50:00

Temat: sosiki
Od: "Marta" <m...@a...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna sposoby przyrządzania takich pysznych dipów i sosów jakie
podają w restauracjach Sphinx?
Błagam o przepisy!!!

Jacek

1. Data: 2000-02-16 09:40:05

Temat: Re: sosiki
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna sposoby przyrządzania takich pysznych dipów i sosów jakie
> podają w restauracjach Sphinx?
> Błagam o przepisy!!!
Mi też bardzo zasmakowały sosy z restauracji Sphinx, wymyśliłam sobie
czosnkowy
mój ulubiony :)
śmietana, wyciśnięty czosnek przez preskę i przyprawy sól, estragon i inne
zioła
można dać zamiast śmietany majonez ale ja wolę śmietanę

Pozdrawiam
Danka

1. Data: 2000-02-16 13:59:33

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:

> [...]
> zioła
> można dać zamiast śmietany majonez ale ja wolę śmietanę

Sprobuj pol na pol.

Slav

kuchnia inna
RE: Czy kto? ma scišgniętšcałš Wirt. Kuch. Polsk.?
nakarmić mężczyznę...
kuchnia a Ajurweda
sos do sajgonek