sos do sajgonek

1. Data: 2000-02-15 11:20:33

Temat: sos do sajgonek
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś zna przepis na sos który podawany jest do sajgonek?

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

1. Data: 2000-02-17 08:54:34

Temat: Re: sos do sajgonek
Od: k...@m...zetosa.com.pl (KRZYCHO) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Najprostrzym sposobem byłoby kupic sos słodko-kwaśny , ale jeszcze podaje
się
taki którego nie można kupić.Przepis ten to podobno tajemnica wschodniej
sztuki kulinarnej ?
Udało mnie sie go otrzymać od Wietnamczyka nie podał mnie proporcji ale
poeksperymentuj.
skłaniki:
ciepła woda -około 150 ml
przyprawa do zup (winiary,maggi itp)-do smaku i koloru
ocet -kilka,kilkanascie kropel
szczypta cukru
posiekany czosnek - ząbek
chilli dla tych co lubią ostry
wszystko wymieszaj i prawda że proste?
Pozdrawiam
Krzysiek
p.s. napisz czy wyszedł

Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-17 18:26:24

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> [...]
> skłaniki:
> ciepła woda -około 150 ml
> przyprawa do zup (winiary,maggi itp)-do smaku i koloru

Ale ten sos (zalezy tez gdzie) jest dosyc gestej konsystencji. Czytalem
ostatnio w miesieczniku "Kuchnia" przepis na podobny sos i tam do
zageszczenia nalezalo dodac lyzeczke maki ziemniaczanej.

--
Artur Nowacki

holenderskie cukierki
Re: Salami z os?a ??????????
Natchnienie - czyli wczorajszy obiadek.....
dowcip stary, ale kulinarny ..
McDonald, Burger King i inne publiczne ubikacje ;)