McDonald, Burger King i inne publiczne ubikacje ;)

1. Data: 2000-02-14 21:17:05

Temat: McDonald, Burger King i inne publiczne ubikacje ;)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Hirny" <j...@k...net.pl> wrote in message
news:ccggas8amat5940e67ovlcm5ep051ni61s@4ax.com...

> Aaaah! Liczyłem chociaż, że napiszesz "frytki" , albo w ostateczności
> "kurczaki" ale nie lody! Człowieku, mówi Ci coś nazwa Zielona Budka, albo
> Wedel? _To_ są dobre lody...

Sory - ale nic smaczniejszego w McDonaldach nie pamiętam...
Ani frytki (no, może z trudem frytki) ani hamburgery mi tam nie smakują.
Wolę te z Burger Kinga...

> Kiedy ostatnio byłeś w Polsce? I gdzie, dokładniej?

W Krakowie, w restauracji przy Rynku Głównym nie pamiętam nazwy,
ale nie Wierzynek :-) A byłem niedawno, w lecie ubiegłego roku...
Syf -malaria. To samo na dworcu w Warszawie/Krakowie oraz (!)
na lotniskach w Okęciu i Balicach - syf i choroba, normalnie
wstyd Polakowi, który zobaczył jak potrafi być czysta toaleta
w miejscu publicznym na świecie...

1. Data: 2000-02-14 21:33:55

Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad do diabla takie maile tutaj???

MM

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:889rbs$ctb$...@f...xnet.com...

1. Data: 2000-02-14 23:29:53

Od: "Nicolas CHAUVEL" <N...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czys jest pan zagorzalym obronca ojczyzny czy tez krytykantem
.Gadane pan panie masz a i temat jaki wyszukany .Rzadko sie zdarza aby kibel
tak czlowiekowi za skore zalazl !No a tu prosze Polacy o miejskich
ubikacjach debatuja .A coz to za przerywnik-choroba- teraz mowi sie : o psia
kosc !Popraw sie Pan bo inaczej dlugo jeszcze do Europy nie wejdziemy
!!!!!!!!!! JUUUUUUHUUUUU!!!!!

Babcia
kiblowa z dworca centralnego!
889rbs$ctb$...@f...xnet.com...

1. Data: 2000-02-15 08:22:31

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin M <h...@k...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7x_p4.13453$Q...@n...tpnet.pl...
> Skad do diabla takie maile tutaj???

Sprawa jest prosta, autor czyli Pszemol postaral sie znalezc dla siebie
troche wiecej przestrzeni wirtualnej :)

Lilla

1. Data: 2000-02-16 14:08:00

Od: g...@f...onet.pl (GoTaR) szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Sory - ale nic smaczniejszego w McDonaldach nie pamiętam...
> Ani frytki (no, może z trudem frytki) ani hamburgery mi tam nie smakują.
> Wolę te z Burger Kinga...

No widzisz, i gdzie zadupie!? U nas SĄ _lepsze_ produkty.

> [...]
> na lotniskach w Okęciu i Balicach - syf i choroba, normalnie
> wstyd Polakowi, który zobaczył jak potrafi być czysta toaleta

Równie dobrze ja mogę się wypowiadać na temat zaściankowości Francji -
biorąc pod uwagę wszystkie kible publiczne w jakich tam byłem: syf z
malarią.

--
GoTaR <g...@f...onet.pl>

1. Data: 2000-02-16 23:30:32

Od: t...@l...invalid szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@p...com> wrote:
> [...]
> na lotniskach w Okęciu i Balicach - syf i choroba, normalnie
> wstyd Polakowi, który zobaczył jak potrafi być czysta toaleta
Ja widziałem syf malarie właśnie na świecie!

--
TR mailto:m...@S...chemo.tuniv.szczecin.
pl

Ciasto z jablkami i kruszonka