Re: spaghetti na lato

1. Data: 2000-05-15 16:41:18

Temat: Re: spaghetti na lato
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

----Original Message-----
From: Jader <j...@p...com.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 15 maja 2000 11:52
Subject: Re: spaghetti na lato

>A moze tez, bo faktem, ze marynowany czosnek nie zieje, ja jednak bede sie
>upieral przy swoim - nie pamietam szczegolow, ale gdzies mi sie obilo, ze
>pietrucha ma jakies zmiwazki, ktore wchodza w reakcje z czymstam z czosnku
>dlatego do salatek z czosnkiem dobrze walnac to zielsko, zeby nie cuchnelo
>trzewi. (sorry, za ogolnikowosc, ale nazwy nigdy sie mnie nie trzymaly)
Moze
>ktos to potwierdzi?
>
> Jader
Sorry, się nie precyzyjnie wyrazilam, oczywiscie, ze natka zabija w pewnym
stopniu charakterystczne "aromaty" czosnku ale w tym przypadku stawialabym
raczej na ocet i oliwe, ktore, jesli maja tylko troche czasu, intensywnie
oddzialywuja na czonsek sublimujac jego zapach. Natka oczywiscie na pewno ma
w tym takze swoj udzial.
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/