spaliłem garnek, mieso zwęglone

11. Data: 2015-05-12 22:18:21

Temat: Re: spaliłem garnek, mieso zwęglone
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 May 2015 21:24:22 +0200, ikka napisał(a):

> SPISEK!

Tak, już możesz zażyć.

--
XL
Kim jest ten fajny gość?

12. Data: 2015-05-13 08:29:49

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>PS. Ciekawe - przy tej ilości (palił ponad 60 lat po kilka paczek dziennie)
>papierosów dziadek wcale nie zmarł na raka ani na serce 3-]

Churchil palil malo mniej a zyl 91 lat, na dodatek chlal duzo whisky.
wiec nie ma reguly. Jak ktos ma mocne geny to pozyje, cherlak
zejdzie zza mlodu - co oczywiscie nie oznacza, ze nie nalezy minimalizowac
wplywu szkodliwych czynnikow.

13. Data: 2015-05-13 15:13:18

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

"zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
> czy po za ciągłym wietrzeniem coś jeszcze mogę zrobić
> tydzień minął i nadal śmierdzi

ozonowanie, generator wypozyczysz za kilkadziesiat pln

--
http://db.org.pl/

14. Data: 2015-05-13 16:38:04

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
>
> ozonowanie, generator wypozyczysz za kilkadziesiat pln

na allegro jest aukcja: JONIZATOR POWIETRZA OZONATOR NAWILŻACZ

nawilżacz mam, zimna mgiełka, coś pomoże?

15. Data: 2015-05-13 17:34:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo napisało:

> na allegro jest aukcja: JONIZATOR POWIETRZA OZONATOR NAWILŻACZ
>
> nawilżacz mam, zimna mgiełka, coś pomoże?

Jak się zrobi wilgoć, to jest szansa, że wda się jakaś pleśń, która
swoim zapachem zagłuszy spaleniznę. A tak poważnie, to ja nie wierzę
zbytnio w to ozonowanie. W teorii chodzi o to, że trójatomowy tlen
w chwili rozpadu cząsteczki jest mocno aktywny i łatwo może utlenić
czterosmrodzian wołowy, czy co to tam zajeżdża. Ale wątpię, czy
praktyka choć trochę zbliży się do teorii.

Powietrze można ozonować 'in situ' świetlówką ultrafioletową. Taką
szpitalną. Tylko uwaga -- kiedyś uważano ozon za składnik "zdrowego
leśniego powietrza po burzy". Teraz uznany został za substancję
mocno szkodliwą i niebezpieczną, nawet w najmniejszych stężeniach.

Spalenizna, to poważna sprawa. W Australii, szczególnie na południowym
wschodzie, często zdarzają się pożary lasów eukaliptusowych. Ludzie
nie tylko ognia się boją -- domy, które stoją w pobliżu takich
wielodniowych pożarów, często są wyburzane, bo odsmrodzić się tego
nijak nie da.

Jarek

--
Raz słowik śliczne pienia wywodził na żerdzi,
A obok usiadł śmierdziel, wypiął się i śmierdzi.

16. Data: 2015-05-13 19:39:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 May 2015 17:34:22 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> domy, które stoją w pobliżu takich
> wielodniowych pożarów, często są wyburzane, bo odsmrodzić się tego
> nijak nie da.

No ależ z czego oni tam te domy budują (szmaty, gazety, listewki) - nie
śmiej nawet porównywać z budownictwem u nas 33333-]

17. Data: 2015-05-13 21:01:25

Od: "kikuko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

mam taki ozonator/jonizator. Idealnie usuwa zapachy, nikotyny, pleśni (samej
nie usuwa - trzeba wymienić wełnę mineralną - pokrytą pleśnią - dach
zaciekał na działce w starym domku). Kolega odśmierdzał nim wnętrze
samochodu. Pozdrawiam Kikuko

---
Avast.

18. Data: 2015-05-14 20:53:51

Temat: Odp: spaliłem garnek, mieso zwęglone
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ależ z czego oni tam te domy budują (szmaty, gazety, listewki) - nie
> śmiej nawet porównywać z budownictwem u nas 33333-]

W Australii ???
Australia to nie Meksyk, budownictwo maja murowane i (juz rzadziej)
drewniane.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

19. Data: 2015-05-14 21:50:13

Temat: Re: Odp: spaliłem garnek, mieso zwęglone
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 May 2015 20:53:51 +0200, @ napisał(a):

> Australia to nie Meksyk, budownictwo maja murowane i (juz rzadziej)
> drewniane.

"Brick veneer

Technologia oparta na drewnianym szkielecie domu, obudowanym pojedynczym
murem z cegły. Konstrukcja dachu nie opiera się na murze, ale na
szkielecie. W przypadku wysokich piętrowych domów stosuje się czasami
dodatkowe wzmocnienia szkieletu metalowymi słupkami.

Technologia za została wymyślona i rozwinięta w stanie Wiktoria w Australii
i stąd rozprzestrzeniła się na resztę kraju i poza Australię. Zaletą domu
?brick veneer? jest oczywiście niższy koszt budowy. Największa wada to
niestety kiepska izolacja termiczna, mniejsza trwałość oraz większa
podatność na działanie szkodników, szczególnie termitów.

Większość obecnie budowanych domów to właśnie ?brick veneer?."

http://antypody.info/2009/12/jak-mieszkaja-australij
czycy/

20. Data: 2015-05-14 22:01:04

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

> na allegro jest aukcja: JONIZATOR POWIETRZA OZONATOR NAWILŻACZ
> nawilżacz mam, zimna mgiełka, coś pomoże?

jezeli masz na mysli cos takiego
http://allegro.pl/bk444b1-jonizator-powietrza-ozonat
or-nawilzacz-i5211926557.html

to szkoda kasy

ja mam cos w okolicach tego:

http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-ds-20-r-2
0g-h-promocja-i5334676170.html

na jednorazowa akcje kupowac nie ma sensu, ale moze ci w jakims warsztacie
wypozycza po godzinach (chociaz moze niechetnie bo sezon na klime sie zaczyna)

generalnie ozon ma swietne dzialanie biobojcze (bakterie, grzyby, plesnie etc.)
neutralizuje tez wszelkie zapachy,
przy czym trzeba byc ostroznym - ozon to gaz niebezpieczny, w duzym stezeniu
moze m.in. zabic rosliny czy spowodowac chemiczne poparzenia pluc u ludzi
i zwierzat co moze zakonczyc sie smiercia

poniewaz ozon 'dziala' tylko podczas rozpadu na o2+o, a czas polowicznego
rozpadu
wynosi pol godziny w temp. pokojowej zapuscic to to trzeba na kilka godzin w
zaleznosci od wydajnosci, kubatury itd. itp. a potem dokladnie wywietrzyc
pomieszczenia

--
http://db.org.pl/

Ranking ...jtaśmy :-)
Zaproszenie na Fotowoltaiczne.org
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Wynajmujesz mieszkanie?
Cheap Nike Air Max 87 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.FashionLeader.co