spamer

1. Data: 2007-05-28 20:40:31

Temat: spamer
Od: smerf <s...@a...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazyliscie ze juz nie ma spamera ?
Co minute kilka pustych maili przychodzilo.

W sumie w home.pl nie zareagowali od razu ale interwencja odniosla skutek :)

2. Data: 2007-05-28 21:38:17

Temat: Re: spamer
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"smerf" <s...@a...home.pl> wrote in message
> Zauwazyliscie ze juz nie ma spamera ?
> Co minute kilka pustych maili przychodzilo.
>
> W sumie w home.pl nie zareagowali od razu ale interwencja odniosla skutek
:)

Od spamerów znacznie dokuczliwsza jest hołota uważająca, że ma prawo wejść
do cudzego kompa niszczyć dane, lub posługiwać się nie swoim kompem do
realizacji niecnych celów, także na polecenie zwierzchnika służbowego.

3. Data: 2007-05-29 09:39:20

Od: smerf <s...@a...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> do cudzego kompa niszczyć dane, lub posługiwać się nie swoim kompem do
> realizacji niecnych celów, także na polecenie zwierzchnika służbowego.

Mi bardziej spamer dokuczal. Nie wiem jak Wy odbieracie newsy,
ale moj czytnik prawie sie zawieszal majac do segregacji kilkaset
pustych maili. Uzywam Thunderbird'a

Januszowi i nie tylko polecam ...
sałatka z szynką konserwową szukam przepisów.
Konkurs - zapytanie
Kurdesz
OBIAD