"specjalny" torf przeciwko glonom w wodzie... ;)

1. Data: 2006-07-11 20:46:36

Temat: "specjalny" torf przeciwko glonom w wodzie... ;)
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

przegladalem ostatnio allegro i rzucila mi sie w oczy "ciekawa" aukcja
torfu...
http://tinyurl.com/qvga6

pomijajac fakt, ze opakowanie 250 litrow mozna kupic za 30 pln a tu
kilogram za 10 to profesjonalne wyjasnienia sprzedawcy po prostu zwalaja z
nog.

UWAGA: nie polecam osobom wrazliwym na ortografie i jezyk dzieci
neostrady...

opera for MAC OSX

2. Data: 2006-07-12 01:03:21

Temat: Re: "specjalny" torf przeciwko glonom w wodzie... ;)
Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. wrote:
> [...]
> zwalaja z nog.
>
> UWAGA: nie polecam osobom wrazliwym na ortografie i jezyk dzieci

Nie ma to jak torf zasadowy

Po mojej interwencji gość usunął kradzione zdjęcia mojego oczka jakie tam
wcześniej były.

Złodziejstwo na allegro no norma - mam nawet kilka przypadków tygodniowo,
juz nawet nie chce mi się interweniować. Co ciekawe czasem piszą do mnie
kapusie
którzy oferują taki sam produkt na allegro, z informacja o tym że ktoś
wykorzystuje moje zdjęcia.

Np. profesjonalna firma ( jak piszą) specjalizująca się w budowie oczek
wodnych daje moje oczko,
choć jak pamiętam sam je zrobiłem

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___```````````````````````
`````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0
F`@`[
`
end

3. Data: 2006-07-12 08:10:10

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jul 2006 03:03:21 +0200, AurorA <o...@o...pl> wrote:

> Po mojej interwencji go?ae usun?? kradzione zdj?cia mojego oczka jakie tam
> wcze?niej by?y.

nawet nie wiedzialem ze byly kradzione, chociaz wydawaly mi sie podejrzane.
ale, hm... ja caly czas widze te same zdjecia...

opera for MAC OSX

4. Data: 2006-07-12 20:16:58

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gustaw H. wrote:

> nawet nie wiedzialem ze byly kradzione, chociaz wydawaly mi sie
> podejrzane. ale, hm... ja caly czas widze te same zdjecia...

On to sprzedaje od kilku miesięcy - zdjęcia wymienił wcześniej.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

pomóżcie z Curcumą & przycinanie czereśni
złoty krzew w twoim ogrodzie!!!
nie ma ogrodu - nie ma kłopotu (podlewanie)
ogródek w Warszawie
podlewanie trawy w słońcu !!