spódnica Potockiej

1. Data: 2008-09-25 07:53:43

Temat: spódnica Potockiej
Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! W serialu "Barwy szcześcia" pojawiła sie Małgorzata Potocka w
spódnicy robionej na szydełku, w dodatku żółtej (ale spokojny ten żółty).
Aktorka ma juz swoje lata, nie należy też do szczupłych a mimo to wygląda w
tej spódnicy super. Jestem w podobnym wieku i mam podobną figurę. Nie
zamierzam sobie takij spódnicy natychmiast wydziergać ale przyznam, że taka
możliwość podniosła mnie na duchu. Pozdrawiam Maria

2. Data: 2008-09-26 08:33:37

Temat: Re: spódnica Potockiej
Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też zwróciłam na to uwagę uwagę, szczególnie że ma w najbliższym czasie w
planach wydziergac taka spódnice ijest nadzieja że niebedę najgorzej w niej
wyglądac :)

3. Data: 2008-09-26 08:34:17

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1603 AD pisze:
> Też zwróciłam na to uwagę uwagę, szczególnie że ma w najbliższym czasie w
> planach wydziergac taka spódnice ijest nadzieja że niebedę najgorzej w niej
> wyglądac :)

Pokash fotke ;) nie wszyscy seriale ogladaja.

th

4. Data: 2008-09-26 11:38:20

Od: "jakto" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pokash fotke ;) nie wszyscy seriale ogladaja.
>
> th
>
> A skąd ja Ci fotkę wezmę. Nie wiem czy jeszcze się w tej spódnicy pojawi bo
nosiła ją chyba ze trzy odcinki. Pozdro Maria

5. Data: 2008-09-26 11:54:58

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jakto" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> niej

> nosiła ją chyba ze trzy odcinki. Pozdro Maria

serialu nie oglądam, ale warto zobaczyć zdjęcia na oficjalnej stronie
http://www.barwyszczescia.pl/galeria:543.html

Dorota
http://autumn.blog.pl/

6. Data: 2008-09-28 20:03:24

Od: Marzisc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 13:54, "Dorota Sosnowska"
<dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> wrote:
> [...]
pl...

> serialu nie oglądam, ale warto zobaczyć zdjęcia na oficjalnej

Cześć dziewczynki:)

właśnie czytam ten post i się uśmiecham, bo oglądając ten serial
powiedziałam do męża: ale ta Potocka ma super spódnicę hehehe my to
mamy oko nie?

Pozdrawiam serdecznie :)

7. Data: 2008-09-28 22:58:03

Od: "alicja As" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fragment tej spódnicy widać tu :)
http://www.barwyszczescia.pl/galery/20080919/141_14.
jpg

marzenie ;)
pozdrowionka

8. Data: 2008-09-29 07:30:02

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

alicja As pisze:
> fragment tej spódnicy widać tu :)
> http://www.barwyszczescia.pl/galery/20080919/141_14.
jpg

> marzenie ;)
> pozdrowionka

Ja to serialu nie oglądam, ale oko też mam!! w zwiastunach wypatrzyłam
szydełkową spódnicę.. czy to już leczyć trzeba?? ;)

, ,
()'.".'() Ola - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

9. Data: 2008-09-29 08:39:03

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam to samo :) Q tv można wgapiać sie ile wlezie, gorzej jak w "realu"
śledze kogoś w szydełkowym ubraniu :)

10. Data: 2008-09-29 12:42:09

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka pisze:

> Ja to serialu nie oglądam, ale oko też mam!! w zwiastunach wypatrzyłam
> szydełkową spódnicę.. czy to już leczyć trzeba?? ;)

A ,,Milosc w czasach zarazy'' widzialas? Od wgapiania sie w robotki
mozna tresc filmu przegapic ;)

th

poszukiwany wzór do makatki
Vervaco_ślubny_sepia
Biżuteria - jak sie plecie naszyjniki z bardzo cienkiego drutu? + polecam link wig-jigowy :)
xxx Róża - HONOR
jak sciagnac?