sposób na przygrubnięcie

1. Data: 2004-02-04 12:58:53

Temat: sposób na przygrubnięcie
Od: Krzysiek <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów

Mój problem polega na tym że ...no właśnie... niemoge przytyć
waże 60 kg przy wzroście 173 cm, prowadzę siedzący tryb życia, uprawiam
mało sportów, objadam się barowym żarciem i ... nic !!

Są jakieś środki wspomagające tycie?
Słyszałem o proszku supermass jakie są efekty stosowania jego dodatnie a
jakie ujemne, czy można przytyć 10 kg w 2 miesiące?

Dzięki

2. Data: 2004-02-04 14:15:32

Temat: Re: sposób na przygrubnięcie
Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Witam grupowiczów

No czesc :)

> Mój problem polega na tym że ...no właśnie... niemoge przytyć
> waże 60 kg przy wzroście 173 cm, prowadzę siedzący tryb życia, uprawiam
> mało sportów, objadam się barowym żarciem i ... nic !!

heh szczesciarz.. :P

> Są jakieś środki wspomagające tycie?
> Słyszałem o proszku supermass jakie są efekty stosowania jego dodatnie a
> jakie ujemne, czy można przytyć 10 kg w 2 miesiące?

Moge sie spytac o powod? Chcesz przytyc, zeby zlapac lepsza sylwetke (tzn
wyrobic fajne miesnie z tluszczu ?:)

Mozna przytyc 10 kg w 2 miesiace, ale jezeli chcesz tyc by zlapac lepsza
sylwetke to poco lapac tluszcz?

Zapisz sie na silownie i dowiedz sie w sklepach sporotowych o roznych
srodkach BAAARDZO wysoko kalorycznych ;) np batoniki takie sa rozne i
bynajmniej nie mowie o snikersie :D
poczytaj o dietach kulturystycznych, sadze ze mozesz 'przytyc miesniowo' nie
tworzac sobie najpierw 'rezerwy tluszczowej'

No chyba, ze zle zrozumialem, ze nie o to to jest powodem checi zlapania
tluszyku :)

jezeli poprostu chcesz przytyc to...

to wieczorami wypijaj z 4 piwa (minimum) kup sobie skrzynke czipsow
serwo-cebulowych i wcinajac zapijaj piwem tak z 3 godziny przed snem az do
momentu polozenia sie spac [pamietaj! jak najmniej ruchu! ;)]

pozdr,
Tomek

p.s. tak, ta druga rade nalezy potraktowac z duzym przymrozeniem oka ;D

3. Data: 2004-02-04 15:50:53

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdr,
> Tomek
>
> p.s. tak, ta druga rade nalezy potraktowac z duzym przymrozeniem oka ;D

Witam
Ta tez
W ciazy mozna przytyc, i podobno jest duza nagroda dla pierwszego faceta.
Tak na powaznie, to sa ludzie ktorzy nie tyja, mimo regularnych posilkow,
brak ruchu itp. Moj syn tak ma.
Pozdrawiam
maf
-------------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl

4. Data: 2004-02-05 16:10:15

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2004 13:58:53 +0100, Krzysiek <k...@X...pl> napisał:

> Sš jakieœ œrodki wspomagajšce tycie?
> Słyszałem o proszku supermass jakie sš efekty stosowania jego dodatnie a
> jakie ujemne, czy można przytyć 10 kg w 2 miesišce?

To srodek wspomagajacy przybor masy miesniowej po treningu.
http://www.sfd.pl

poszukaj sobie jakiegos treningu i diety "na mase". np. w dziale
"Alternatywna droga" - trening HST.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

5. Data: 2004-02-05 16:16:09

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest
częścią Duszy Boga, a Dusza Boga jest jego własną duszą. I odtąd mógł

Sprzedam talon do Salonu Estetyki!!!!
o atkinsie - interia
MM Pytanie
Re[2]: chce schudnac!! (fwd)
dawne przygotowania do schudnięcia -niedługo początek !