spotkanie

31. Data: 2008-04-18 01:27:57

Temat: Re: spotkanie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zawsze rozumiem np. eTaTa :)
Nie zawsze pojmuje Robaka.

Jakbyś zrozumiała, to daj znać.
To dla mnie b.ważna informacja :-)
Gdy siebie zrozumię - słój się wypełni.
I naciągnę więko.

Za Robaka nie odpowiadam.
Mamy rozłączność majątkową.

====

To wstęp, więc i nie "właściwość" ostateczna - popatrz
Dante - czyściec pI.
Tak to widzi Edziu....

1 Majestat wszystkich rzeczy Wzruszyciela

W przestwory wnika i na światów skronie

Ustopniowaną jasnością odstrzela.

4 W niebie, co sporzej bożych iskier chłonie,

Byłem; widziałem, czego nie wyświęci

Słowami człowiek, choć był w tamtej stronie.

7 Bo, przybliżony do celu swej chęci,

Rozum nasz tak w nim przepaściście ginie,

Że nie pociągnie za sobą pamięci.

10 Ile z widzianych w przeświętej krainie

Cudów zaskarbić zdołał umysł gruby,

Obecnie treścią mych pieśni uczynię.

=====
A tak Alinka...

1 Chwała Onego, co wszystko w ruch wprawia,

przenika wszechświat cały i jaśnieje

tu mniej, tam więcej, jak duch, co świat zbawia.

4 Jam w onym niebie był, co promienieje

największym blaskiem, i widziałem rzeczy,

których powtórzyć tu nie mam nadzieje;

7 bowiem duch tak się pogłębia człowieczy,

gdy się przybliży do swych pragnień celu,

że pamięć potem się już nie uwsteczy.

10 Lecz, com zachował z innych skarbów wielu,

które-m w najświętszej zaczerpnął krainie,

to pragnę w świętym opiewać weselu.

===
Alinki świat jest bardziej "zmysłowy" ale czy prawdziwszy poprzez
kwiatków łąki?
Czy zda się określić słowy, tą mękę?
Idą oboje wśród gruzuów i łąk
trzymając swą rękę. Wprzód.

A droga jedna. Ta sama

Z dzienniczka Faustyny wykradłem zapisek...

Dziś byłam w przepaściach piekła, wprowadzona przez anioła. Jest to miejsce
wielkiej kaźni. Rodzaje mąk, które widziałam: pierwszą męką, która stanowi
piekło, jest utrata Boga; drugie - ustawiczny wyrzut sumienia; trzecie -
nigdy się już ten los nie zmieni; czwarta męka - jest ogień, który będzie
przenikał duszę, ale nie zniszczy jej, jest to straszna męka, jest to ogień
czysto duchowy, zapalony gniewem Bożym; piąta męka - jest ustawiczna
ciemność, straszny zapach duszący, a chociaż jest ciemność, widzą się
wzajemnie szatani i potępione dusze, i widzą wszystko zło innych i swoje;
szósta męka - jest ustawiczne towarzystwo szatana: siódma męka - jest
straszna rozpacz, nienawiść Boga, złorzeczenia, przekleństwa, bluźnierstwa.
Są to męki, które wszyscy potępieni cierpią razem, ale to jest nie koniec
mąk. Są męki dla dusz poszczególne, które są mękami zmysłów: każda dusza
czym grzeszyła, tym jest dręczona w straszny i nie do opisania sposób. [...]
Ja, siostra Faustyna, z rozkazu Bożego byłam w przepaściach piekła na to,
aby mówić duszom i świadczyć, że piekło jest. O tym teraz mówić nie mogę,
mam rozkaz od Boga, abym to zostawiła na piśmie. Szatani mieli do mnie
wielką nienawiść, ale z rozkazu Bożego musieli mi być posłuszni. To, com
napisała, jest słabym cieniem rzeczy, które widziałam. Jedno zauważyłam: że
tam jest najwięcej dusz, które nie dowierzały, że jest piekło. O mój Jezu,
wolę do końca świata konać w największych katuszach, aniżeli bym miała Cię
obrazić najmniejszym grzechem.

====

Jak by to nie brzmiało, to jednak opisała zawartość i ciało... tu: tematu.
Zaznaczam..."Dziś byłam w ..."
Jutro... jak futro :-))) odrasta.

ett

32. Data: 2008-04-19 16:59:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

spoko, on też nie rozumie wszystkiego co pisze :))

> Tak. Bez tych roznic kim bysmy byli? Jednolita masa... Te roznice sa w
> sumie piekne :) Nadaja sens interakcjom miedzyludzkim, dzieki nim
> kreci się np.taka psp :)

tylko jak ktoś jest tak bardzo różny, to o co mu kaman? :)

> A tak powaznie, rzeczywiscie cos się zmienilo..., cos, co jest w sumie
> nienamacalne, a co sprawilo, ze poczulam się tu na tyle bezpiecznie,
> ze się otworzylam... (Pozytywna aura jakas czy cus).

coś się zmieniło? może w tobie?

> Tak wiec dziekuje wszystkim tu
> zgromadzonym, którzy przyczynili się do tego, ze atmosfera na psp była
> taka, a nie inna, i ze dzieki temu taki zakompleksiony, niesmialy,
> schorowany strachulec otwierajac się mogl odczuc ulge...

to na razie wstęp - doprowadzimy cię do ulgowego orgazmu ...
:)

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl

33. Data: 2008-04-19 21:52:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Ciekawam, co cię też pchnęło do tych nagłych refleksji...

niestety, chyba michał :)

34. Data: 2008-04-19 22:23:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> niestety, chyba michał :)

Dobra! Kupuję to! :D

michał

35. Data: 2008-04-19 23:15:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Dobra! Kupuję to! :D

kto da więcej?

36. Data: 2008-04-20 09:00:45

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Mięsie jakiś czas temu przestało. Mam blisko 30 tysięcy
nieprzeczytanych postów na tej psp-grupie od czasu,
gdy czytałem wszystko, jak leci. Czy jako miszczu lapidarności
stylu byłbyś tak uprzejmy i napisał w kilku linijkach kondensat
esencji z koncentratu, o czym Wy tutaj teraz, k..., p...?

--
Sławek

37. Data: 2008-04-21 17:18:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] pisze:

> Czy jako miszczu lapidarności
> stylu byłbyś tak uprzejmy i napisał w kilku linijkach kondensat
> esencji z koncentratu, o czym Wy tutaj teraz, k..., p...?

w sumie to nie wiem bo jakieś 50% odfiltrowuję.

38. Data: 2008-05-09 01:46:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> spoko, on też nie rozumie wszystkiego co pisze :))

To miałem na myśli :-)))

39. Data: 2008-05-09 09:27:29

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 11:00, "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic>
wrote:

> Mięsie jakiś czas temu przestało.

hu hu!
ale zagląda tu jeszcze?

40. Data: 2008-05-09 09:28:21

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 03:46, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w
wiadomościnews:fud8pk$qbk$1@nemesis.news.neostrada.p
l...

> To miałem na myśli :-)))

dobrze, ze wiesz, co masz na myśli.
ja czasem za cHP nie wiem. co mam.

Harry Potter
Dlaczego ateisci musza przeklinac?
papugi
Światomość (10) czyli o potedze stworczej czlowieka
Dante - wspomnienie