[spotkanie] Krakow

1. Data: 2003-09-16 11:41:04

Temat: [spotkanie] Krakow
Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Juz dosc dawno nie bylo spotkania w Krakowie :-( a trzeba sie przeciez
naladowac pozytywna energia na jesienne dni :-)
Dlatego proponuje aby sie odbylo 26.09 (piatek) o godz 18.00
Moze sie spotkamy w "Kolanku" na Kazimierzu (Józefa 17) -bardzo mila knajpka
i poprzednie spotkania w niej byly bardzo udane :-)
Piszcie dziewczyny czy odpowiada wam ten termin.

--
Pozdrowienia
Ajka (Kraków)

1. Data: 2003-09-17 06:48:50

Temat: Re: [spotkanie] Krakow
Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
knajpka
> i poprzednie spotkania w niej byly bardzo udane :-)
> Piszcie dziewczyny czy odpowiada wam ten termin.

Wysłałam info do Ilony.

Kasia

1. Data: 2003-09-17 09:59:48

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz dosc dawno nie bylo spotkania w Krakowie :-( a trzeba sie przeciez
> naladowac pozytywna energia na jesienne dni :-)
> Dlatego proponuje aby sie odbylo 26.09 (piatek) o godz 18.00

Mnie termin pasi, ale koncze prace o 18, wiec zjawie sie nieco pozniej
:-)
Do zobaczenia :-) Arleta

1. Data: 2003-09-17 10:38:39

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
knajpka
> i poprzednie spotkania w niej byly bardzo udane :-)
> Piszcie dziewczyny czy odpowiada wam ten termin.

tak jak mowilam, termin ok, miejsce tyz :)
z godzina moze byc problem, najwyzej spoznie sie.

skrzacik

ps. czy brac robotek czy tam nie wypada?

1. Data: 2003-09-17 11:11:21

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bk9dgu$m17> ps. czy brac robotek czy tam nie wypada?

Brać. Już tam robótkowałyśmy. :-)

Kasia

1. Data: 2003-09-17 11:23:27

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> ps. czy brac robotek czy tam nie wypada?
> >

> Brać. Już tam robótkowałyśmy. :-)

I nawet dzieki temu jedna dusze, co nie ma dostepu do sieci
zwerbowalysmy :-)))))))))))))

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2003-09-17 12:04:33

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:3F68442F.A1A58DDC@firma.interia.pl...

> I nawet dzieki temu jedna dusze, co nie ma dostepu do sieci
> zwerbowalysmy :-)))))))))))))

To duszę i tym razem trzeba zawiadomić o spotkaniu. Kto ma jej telefon?

K.

1. Data: 2003-09-17 12:12:17

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> To duszę i tym razem trzeba zawiadomić o spotkaniu. Kto ma jej telefon?

Ja, tylko gdzie?!?!?!?
Po naszym ostatnim spotkaniu przeprowadzilam sie do wynajmowanego
mieszkania i czesc rzeczy mam w nowym, a czesc u Rodzicow :-( Postaram
sie odgrzebac ten numer, ale miala go jeszcze Ilonka (mnie dala, bo
mowi, ze sama gubi takie rzeczy ;-)

Pozdr :-) Arleta

1. Data: 2003-09-17 16:59:59

Temat: Odp: [spotkanie] Krakow
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych

> mieszkania i czesc rzeczy mam w nowym, a czesc u Rodzicow :-( Postaram
> sie odgrzebac ten numer, ale miala go jeszcze Ilonka (mnie dala, bo
> mowi, ze sama gubi takie rzeczy ;-)

Tylko gdzie????? ..... :-(

sklerozis straszliwis

mnie neistety nie bedzie, bo wyjezdzam