spotkanie-Warszawa??

1. Data: 2002-11-25 18:58:01

Temat: spotkanie-Warszawa??
Od: "Guska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jest tu nas troche z Warszawy, ale dlaczego nie organizujemy zadnego
spotkania??

Ja mam bardzo kiepski nastroj i chetnie bym sie spotkala i pogadala o
pierdolach. :)

A tak a propos macie jakies dobre sposoby jak wyjsc z porzadnego dolka?? Bo
mnie jakos na razie sie nie udaje.

Pozdrawiam, Guska.

1. Data: 2002-11-25 19:52:00

Temat: Re: spotkanie-Warszawa??
Od: "girl1" <g...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez jestem z Wawki, w ogole przywitam sie bo 1szy raz pisze na grupe.:)

> [...]
> pierdolach. :)
>
> A tak a propos macie jakies dobre sposoby jak wyjsc z porzadnego dolka??

moze wlasnie pogadac o pierdolach? ;);)

> Pozdrawiam, Guska.

psdr...
--
girl1
ICQ 171942745

1. Data: 2002-11-25 20:35:29

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"girl1" <g...@U...o2.pl> wrote in message

> ja tez jestem z Wawki, w ogole przywitam sie bo 1szy raz pisze na grupe.:)

no to witam bardzo serdecznie :)

> Bo
>
> moze wlasnie pogadac o pierdolach? ;);)

no to bardzo dobry pomysl :)

1. Data: 2002-11-25 22:21:53

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Guska <m...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:artrs9$2oq$...@f...acn.pl...
> [...]
> pierdolach. :)
>
> A tak a propos macie jakies dobre sposoby jak wyjsc z porzadnego dolka??

Oj to musimy sie spotkac, bo ja tez niemoge wyjsc z dola, a kazda proba
konczy sie glebszym zakopaniem w ten dol.
Trzeba by tylko wynalezc jakies mile miejsce na takie spotkanie.
Maga

1. Data: 2002-11-25 23:13:50

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guska" <m...@a...net> napisał w wiadomości
> Jest tu nas troche z Warszawy, ale dlaczego nie organizujemy zadnego
> spotkania??

Ja tez jestem z Wawy i nie widze zadnych przeciwskazan do spotkan, wiele
grup robi takowe ;-)) moze byc milo

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2002-11-26 08:35:32

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez jestem z Wawy i nie widze zadnych przeciwskazan do spotkan, wiele
> grup robi takowe ;-)) moze byc milo

tez mysle ze moze byc milo ;-)
ika

1. Data: 2002-11-26 17:59:08

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> tez mysle ze moze byc milo ;-)
> ika

No to ktora z Was zna jakies mile miejsce, gdzie by mozna bylo sie spotkac??

I jak dzien i godzina Wam pasuje??

Pozdrawiam, Guska.

1. Data: 2002-11-26 18:48:26

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guśka" <m...@a...net> napisał w wiadomości

> No to ktora z Was zna jakies mile miejsce, gdzie by mozna bylo sie
spotkac??

A to zalezy czy bysmy sie spotkaly przy piwie, kawie, herbacie czy soczkach
a moze salatkach ;-)

> I jak dzien i godzina Wam pasuje??

Jak dla mnie to 19-20 jest optymalna - dzien wtorek-piatek

1. Data: 2002-11-26 19:03:57

Od: "girl1" <g...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to ktora z Was zna jakies mile miejsce, gdzie by mozna bylo sie
spotkac??

> I jak dzien i godzina Wam pasuje??

moze jutro albo w czwartek, jakos wieczorkiem?:) Zaproponujcie jakis
sympatyczny lokalik :)

--
pzdr
girl1

1. Data: 2002-11-26 19:11:46

Od: "Guśka" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> spotkac??

> moze jutro albo w czwartek, jakos wieczorkiem?:) Zaproponujcie jakis
> sympatyczny lokalik :)

kurcze, ja nie bardzo znam jakies sympatyczne lokale w Wawie. Mieszkam tu
ponad 2 lata, ale jakos sie nie orientuje :( Ale moze ktos zna i poleci??

Mnie osobiscie bardzie pasuje czwartek po 18...Ale to jeszcze kwestia do
uzgodnienia.

Ciagle porazona w smutku, Guska.

Kto wykona w miarę tanio tipsy w Poznaniu?
Drogerie w Warszawie
Vichy - novadiol nui t- pytanie
maseczka rozgrzewajaca
Nivea - plyn do kapieli cynamonowy