spotkanie w Poznaniu - propozycja

1. Data: 2001-10-28 20:25:14

Temat: spotkanie w Poznaniu - propozycja
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Kochani - Valentine zaproponowala, zeby Poznaniacy zrobili spotkanie
organizacyjne przed Sw. Marcinem i ustalili plan dzialania. Co wy na to ?
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-10-29 10:53:29

Temat: Re: spotkanie w Poznaniu - propozycja
Od: "Wojciech Jachowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani - Valentine zaproponowala, zeby Poznaniacy zrobili spotkanie
> organizacyjne przed Sw. Marcinem i ustalili plan dzialania. Co wy na to ?
> Herbatka

Jestem za! Jak najbardziej, powiedzcie gdzie i kiedy.

WWj

1. Data: 2001-10-29 13:39:13

Od: "Ambasador ILGCN w Polsce" <a...@i...gej.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Kochani - Valentine zaproponowala, zeby Poznaniacy zrobili spotkanie
> organizacyjne przed Sw. Marcinem i ustalili plan dzialania. Co wy na to ?
> Herbatka
Wprawdzie jestem warszawiakiem, ale jestem za za za za za,

--
Szymon Niemiec
t...@s...net.pl

1. Data: 2001-11-02 10:31:23

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Wprawdzie jestem warszawiakiem, ale jestem za za za za za,

no i co zostało ustalone? Tak dla informacji. W niedzielę 12.11 będę
jechał prawdopodobnie w stronę Opola. Może by mi się udało zahaczyć o
Poznań. W sobotę se ne smi.

Waldek

Wkupne....z archiwum pamieci...
coś dobrego