sprawdza się blacha na scianie za kuchnią

1. Data: 2009-09-15 12:35:42

Temat: sprawdza się blacha na scianie za kuchnią
Od: "tomi71" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam zamiar za płytą grzewczą na ścianie dać blachę nierdzewną.
Jak oceniacie ten pomysł.
Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo myślą

pozdrawiam
Tomasz Matula

2. Data: 2009-09-15 12:52:57

Temat: Re: sprawdza się blacha na scianie za kuchnią
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomi71" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak oceniacie ten pomysł.
> Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo

blacha nierdzewna ma atest do kontaktu ze spozywka (w wiekszosci rodzajow
nierdzewki) - to in plus
in minus? nie boisz sie ze.. odbarwi sie pod wplywem przegrzewania sie?
(jesli za plyta grzewcza) ?
chociaz to malo prawdopodobne przy tak "niskich" temperaturach ...

3. Data: 2009-09-15 17:53:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:35:42 +0200, tomi71 napisał(a):

> [...]
> Jak oceniacie ten pomysł.
> Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo myślą

Myślisz - masz :-D
--

Ikselka.

4. Data: 2009-09-15 18:18:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:35:42 +0200, tomi71 napisał(a):

> Pytanie kieruję zwłaszcza do tych co to mają a nie do tych co ... dużo myślą

Ci, co to mają, na pewno się nie przyznają, że kupili coś, z czym coś jest
nie tak, zatem przyjmij od razu i bez pytania, że taka blacha jest super -
i zamontuj :-P
--

Ikselka.

5. Data: 2009-09-15 19:28:46

Od: usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ci, co to mają, na pewno się nie przyznają, że kupili coś, z czym coś jest
> nie tak, zatem przyjmij od razu i bez pytania, że taka blacha jest super -
> i zamontuj :-P
mam i jest ok

michal

6. Data: 2009-09-16 05:27:12

Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A ta blacha ma być jaka? Satynowa, drapana, gładka na lusterko? Od tego
wiele zależy.
Jacek

7. Data: 2009-09-16 07:33:21

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (jesli za plyta grzewcza) ?
> chociaz to malo prawdopodobne przy tak "niskich" temperaturach ...

Przepraszam że pytam, ale zanim napisałeś wziąłeś te różowe pigułki na głowę?

8. Data: 2009-09-16 23:43:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Sep 2009 07:27:12 +0200, JS napisał(a):

> A ta blacha ma być jaka? Satynowa, drapana, gładka na lusterko? Od tego
> wiele zależy.
> Jacek

Jak dla mnie - nic od tego nie zależy. Blacha na ścianie to blacha na
scianie - czyli kuchnia zamieniona w prosektorium.
--

Ikselka.

9. Data: 2009-09-17 06:23:01

Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pomijając prosektorium...
Czyściłaś kiedyś blachę polerowaną i dla porównania drapaną?
Jacek

10. Data: 2009-09-17 08:20:46

Od: "kuba" <q...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie - nic od tego nie zależy. Blacha na ścianie to blacha na
> scianie - czyli kuchnia zamieniona w prosektorium.
> --

zapomniałaś dodać, że jest to opinia matrony z podkieleckiej wsi, do której
wszelkie trendy docierają z opóxnieniem 100 lat.

PILNE - WROCŁAW - poszukuje ekipy
prezent dla mamy
Skup używanego sprzętu AGD
WC i bidet do zabudowy