sprawdzanie waznosci

1. Data: 2004-08-12 20:45:11

Temat: sprawdzanie waznosci
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Jak sie sprawdza waznosc kosmetykow bo oblukalam cale
pudelko i sam roz ale nic takiego nie znalazlam.
Dzieki za odpowiedzi
iska

--
"Uroda jest dodatkiem. Tak jak papier, w ktory opakowuje sie upominek, nie
jest upominkiem."

1. Data: 2004-08-13 07:03:40

Temat: Re: sprawdzanie waznosci
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie. Jak sie sprawdza waznosc kosmetykow bo oblukalam cale
> pudelko i sam roz ale nic takiego nie znalazlam.

Znalazłam coś takiego w Ustawie z dnia 30 października 2003 r. o zmianie
ustawy o kosmetykach (Dz.U. z 2003 r. nr 208, poz. 2019)

Art. 6
2. Oznakowanie opakowania jednostkowego kosmetyku, z zastrzeżeniem ust. 3,
umieszczone na pojemniku i opakowaniu jednostkowym zewnętrznym zawiera
następujące informacje:
(...)
4) termin trwałości, do którego kosmetyk przechowywany we wskazanych przez
producenta warunkach zachowuje w pełni swoje właściwości i odpowiada
wymaganiom określonym w art. 4 ust. 1; termin trwałości określa się wyrazami
"najlepiej zużyć przed końcem" i następującymi po nich oznaczeniem
odpowiednio miesiąca i roku lub informacją o miejscu jego umieszczenia;
jeżeli jest to niezbędne ze względu na właściwość kosmetyku, należy wskazać
warunki zapewniające jego przydatność do użycia; podanie terminu trwałości
nie jest wymagane, jeżeli minimalny okres przydatności kosmetyku do użycia
wynosi więcej niż 30 miesięcy

Być może tego terminu tam nie ma?
Kasia

1. Data: 2004-08-13 23:15:09

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> wrote in message

> Znalazłam coś takiego w Ustawie z dnia 30 października 2003 r. o zmianie
> ustawy o kosmetykach (Dz.U. z 2003 r. nr 208, poz. 2019)
/Ciach/
> Być może tego terminu tam nie ma?

Dzieki serdeczne. Problem w tym ze ja nie mieszkam w Polsce :/ No nic,
zapytam w sklepie jakie regulacje sa u mnie.
Obilo mi sie kiedys o uszy ze jest to zakodowane w kodzie kreskowym?
Pozdrawiam
iska

odchudzanie i cellulit - czy to dobra metoda?
powiekszanie ust kolagenem
sklepy Butik w Warszawie
czy to normalne??
wycinacz do skorek z esentii