sprawdzone surówki poszukuję

1. Data: 2002-01-08 11:11:02

Temat: sprawdzone surówki poszukuję
Od: "Zuzanna Pazera" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Uwielbiam surówki, ale znam tylko kilka smacznych, które robie w kółko..
Może podzielicie się swoimi sprawdzonymi przepisami?

Moje dwie ulubione:

marchew+jabłko+por z jogurtem i łyżką majonezu
ogórek kiszony starty + groszek z puszki + jabłko z jogurtem i łyżką
majonezu

Pozdrawiam

Zuzanna

1. Data: 2002-01-08 11:37:28

Temat: Re: sprawdzone surówki poszukuję
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzanna Pazera" <z...@m...pl> wrote:

>Witajcie !
>
>Uwielbiam surówki, ale znam tylko kilka smacznych, które robie w kółko..
>Może podzielicie się swoimi sprawdzonymi przepisami?

kapusta pekińska + cała czerwona papryka, puszka kukurydzy,
zmiazdżone 2 zabki czosnku, garśc świeżej mięty, łycha miody, sól,
oliwa, pieprz i dobrze wymieszać. Można lekko podkwasić
minimalnie sokiem z cytryny.

( Mięty namroziłam i bardzo dobrze komponuje się z np.
tuńczykiem puszkowym w sałatkach majonezowo-paprykowo, zielonogroszkowych)

AgataW.

1. Data: 2002-01-08 12:15:14

Od: "iza" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

kapusta pekinska,
2 papryki pokrojone w paski
2 pomidory pokrojone w paski
1 duza cebula pokrojona w paski
2-3 zabki czosnku
sos winegret (z czym kto lubi ja robie z imbirem)

polaczyc wszystko, podawac natychmiast :)

1. Data: 2002-01-08 13:27:02

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witajcie !
>
>Uwielbiam surówki, ale znam tylko kilka smacznych, które robie w kółko..
>Może podzielicie się swoimi sprawdzonymi przepisami?

Hejeczka;-))))

Oto moje "żelazne" surówki:
- marchewka + chrzan doprawione jogurtem bądź śmietaną (można dodać jabłko)
- marchewka + pietruszka +jabłko i jogurt z odrobiną cukru i cytryną
- seler + jabłko + orzechy i jogurcik
- por + jabłko + jogurt
- wariacje z sałatą ( z sosem vinegret, z jogurcikiem, z pomarańczami i
doprawiana sosem niby vinegret z musztardą i sokiem pomarańczowym, sałata z
jakimiś sezonowymi warzywkami)

Ufff no i chwilowo tyle;-))

Pozdrawiam,

Kaliope
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2002-01-08 13:48:09

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Kapusta cukrowa szatkowane + marchewka tarta + koperek + cytryna + sól +
oliwa (u mnie z pestek winogron)
2. Kapusta pekińska + kukurydza + papryka + rodzynki + majonez
3. Kapusta pekińska + papryka + ogórek kiszony + ananas + cytryna + oliwa
4. Kapusta cukrowa + marchewka + cebula - wszytsko tarte na grubej tarce +
majonez + sól + pieprz

Magda W.

1. Data: 2002-01-08 13:57:21

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
> 4. Kapusta cukrowa + marchewka + cebula - wszytsko tarte na grubej tarce +

Podobno mozna tę kapuste albo sałate z kurczakiem i czyms jeszcze wymieszać.
Kto wie ręka do klawiatury i pisać, bo ładnie proszę :-))

Pozdrówka paluchowo -serowo

Wkn

1. Data: 2002-01-08 15:37:55

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Podobno mozna tę kapuste albo sałate z kurczakiem i czyms jeszcze wymieszać.
> Kto wie ręka do klawiatury i pisać, bo ładnie proszę :-))

Witam

ja do swojej kapustki pekinskiej dodaje
papryke , kupurydze z puszki , duzo natki z pietruszki
i kurczaka - piers pokrojana w paseczki wymieszan w ziolkach i oleju , po czym
smaze tego kuraka na patelni , studze i dodaje do reszty polewam olej
wymieszany z sokiem z cytryny oraz czosnkiem.
mniam az sie glodna zrobilam

jak nie mam piersi z kury to moze byc i schab lub inndyk

pozdrawiam
beata - lublin

1. Data: 2002-01-08 18:18:58

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> marchew+jabłko+por z jogurtem i łyżką majonezu
> ogórek kiszony starty + groszek z puszki + jabłko z jogurtem i łyżką

moja Mama robi dwie bardzo proste i pyszne:
starta surowa marchew + majonez + sporo chrzanu tartego (powinno byc
pikantne)
kwaszona kapusta + cebulka drobno posiekana + oliwa z oliwek | pieprz
Herbatka
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2002-01-08 18:21:40

Od: "EW" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Moja najtańsza surówka to: kapusta biala + por + trochę marchewki
pryprawiam do smaku i mieszam tylko z majonezem

Pozdrawiam
Elżbieta

1. Data: 2002-01-08 19:41:26

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goraco polecam, szczegolnie teraz w okresie przeziebieniowo - grypowym,
surowke z marchewki, czosnku (od calego serca) i majonezu. Ostatnio dodalam
jeszcze troche jablka, byla delikatniejsza i nie tak bylo czuc czosnek.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Re: Wklejam wypowiedź archiwalną na temat likierów
jak zrobic likier kawowy
sushi
Re: Pytanie o nalewkę miodową
Przepis na Nowy Rok