Re: sprawozdanie wg rozporządzen?

Data: 2005-06-08 15:51:23
Temat: Re: sprawozdanie wg rozporządzen?
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl>

> Nie zgadzam sie z tym, że jesli sprawozdanie jest przeznaczone dla
> Dyrektora
> to kwestia jego formy (wg sfer czy wg rozporządzenia MENiS) jest sprawa
> umowną. Sprawozdania sporządzone wg sfer mogą zostac zakwestionowane przez
> organ prowadzacy szkołę, bądź przez organ nadzoru pedagogicznego. I co z
> tego ,ze Dyrektor przyjmie takie sprawozdanie, jesli przy pierwszej
> lepszej
> kontroli wydane zostanie polecenie posłania dokumentu do kosza?
> Poza tym w razie takich wątpliwości zawsze trzeba konsultować się z
> [...]

Własnie opiekun stażu zasugerował bym sprawozdanie napisala wg sfer. Do
konsultanta jeszcze nie dotałam niestety. Nie mam mozliwosci w tym momencie
jechac 45 km od domu.
Mi sięjednak wydaje, ze wg sfer jest dobrze. Później do wniosku dołączę
notkę, ze spełniłam wymagania z rozporządzenia z 1 grudnia i podam w ktorym
miejscu o tym napisalam w sprawozdaniu itd...
Ciekawa jestem co konsultant by na to powiedzial.

A dlaczego dyrektor mialby otrzymac polecenie wyrzucenia takiego spr. do
kosza?
Ja przeciez moglabym przyniesc wszystko co zrobilam, bez pisania
sprawozdania, a rola komisji jest taka by stwierdzic czy zrealizowalam rozp.
z 1 grudnia. To my- stazysci ułatwiamy komisji prace. To jest opinia
eksperta z naszej szkoly.
Pozdriawam
Agata