sprawozdanie z kolorowania

1. Data: 2003-08-20 11:11:02

Temat: sprawozdanie z kolorowania
Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..no wiec sie pokolorowalam wella - ciemny braz, szampon koloryzujacy (mimo,
ze znalazlam wreszcie tego castinga numer 12, postanowilam zaryzykowac :)
wrazenia:
nakladanie latwe, jesli (jak ja) pominie sie zalezenie uzywania szczoteczki
do nakladania farby. ja to machnelam reka, bylo geste, wiec nie splywalo a
wlosy mialam wilgotne, duzy plus.
tym, ze zamiast brazu mam na glowie czern zupelnie sie nie przejmuje (w
przeciwienstwie do mojego meza, ktory z wypiekami na twarzy czekal (i jeszcze
poczeka) na braz ;))
uwage mam taka: czy producenci nie mogliby po prostu napisac, ze cos jest
farba, a cos nie? bo oprocz szamponu znalazlam jeszcze "krem koloryzujacy"
welli (za polowe ceny szamponu) i nigdzie na opakowaniu nie znalazlam info, ze
to po prostu farba, tylko ladniej sie nazywa. na wszelki wypadek spytalam
sprzedawczynie.

podsumowujac - polecam, choc nie wiem juz co mam uzyc, zeby miec _brazowe_
wlosy :)

mandra prawie nie zmieniona

1. Data: 2003-08-20 11:19:09

Temat: Re: sprawozdanie z kolorowania
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mandragora" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> sprzedawczynie.
>
> podsumowujac - polecam, choc nie wiem juz co mam uzyc, zeby miec

Może masz za ciemną bazę żeby wyszedł Ci brąz? Bo jeśli masz czarne włosy a
chcesz mieć brąz to raczej polecam farbę ( mocniejsze działanie) i wybierz
jaśniejszy kolorek niż ten, który chcesz żeby Ci wyszedł- na ciemnych
włosach wyjdzie wtedy coś około ciemnego brązu.

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-08-20 11:57:29

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello mandragora,

Wednesday, August 20, 2003, 1:11:02 PM, you wrote:

m> tym, ze zamiast brazu mam na glowie czern zupelnie sie nie przejmuje (w
m> przeciwienstwie do mojego meza, ktory z wypiekami na twarzy czekal (i jeszcze
m> poczeka) na braz ;))

Uhm, to ja tylko tak spanikowałam, jak widzę ;) Kiedy wyszedł mi
kruczoczarny zamiast jaśniutkiego brązu, właśnie z palety Welli, nie
mogłam na siebie patrzeć i jednak poszłam do fryzjera "zdjąć" tę
czerń. Nie polecam jednak nikomu takiego rozwiązania. Włosy były jak
wata, a później, kiedy zaczynałam wracać do swojego normalnego koloru,
przechodziłam przez czerwienie i pomarańcze ;)
Czyli jednak wychodzi na to, że decydując się na Wellę warto rozważyć,
że jednak zamiast brązu otrzyma się czerń. Myślałam , że tylko ja
miałam takiego pecha, ale widzę, że to jednak chyba reguła :]

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-20 11:58:09

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jaśniejszy kolorek niż ten, który chcesz żeby Ci wyszedł- na ciemnych
> włosach wyjdzie wtedy coś około ciemnego brązu.

Zgadza się! ja np. probowalam jakis mahon czy rubin (kurcze, nei pamietam,
ale Paleta, taka wersja zmywalna, do 8 myc) i dzialanie nie ma najmniejszego
sensu. Nic nie widac. Teraz sprawdze ciemny fiolet. Zobaczymy...Wyjdzie
pewnie czarny z polyskiem fioletowym. :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-20 12:03:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mandragora wrote:
(...)

> nie wiem juz co mam uzyc, zeby miec _brazowe_
> wlosy :)

Maluję włosy na rudo hną. Żeby nie były wściekle czerwone mieszam
kasztanowatą z kasztanem - brzmi jak masło maślane, ale u nich to dwa
różne kolory. Zanim to odkryłam, pomalowałam się kasztanem, właśnie
na brąz. Grama rudosci w tym nie było. Może brązowe włosy wychodzą
tylko niechcący? ;-)

Krycha

1. Data: 2003-08-20 12:10:29

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" <e...@u...net.pl> wrote in message
> [...]
że tylko ja miałam takiego pecha, ale widzę, że to jednak chyba reguła :]

A ja jednak myślę że problem leży nie w palecie kolorów Welli, tylko w
stosowaniu jaśniejszego koloru na zbyt ciemne włosy- dlatego nie widać
efektu.
E.

1. Data: 2003-08-20 12:20:41

Temat: Re[2]: sprawozdanie z kolorowania
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Elik,

Wednesday, August 20, 2003, 2:10:29 PM, you wrote:

E> A ja jednak my?lę że problem leży nie w palecie kolorów Welli, tylko w
E> stosowaniu ja?niejszego koloru na zbyt ciemne włosy- dlatego nie widać
E> efektu.

Może masz rację, nie pamiętam już jaki dokładnie kolor miałam przed tą
nieszczęsną czernią. Nie mógł być bardzo ciemny, ale nie był to też
blond, to pewne.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-20 14:22:02

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio farbowalam szamponem Variete.. Na brazowo oczywiscie ;) I tez
wyszedl czarny - cale szczescie zafarbowalam tylko spodnia warstwe wlosow -
tylko z tylu wystaje troche..

1. Data: 2003-08-20 14:29:45

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jaśniejszy kolorek niż ten, który chcesz żeby Ci wyszedł- na ciemnych
> włosach wyjdzie wtedy coś około ciemnego brązu.

ponad pol roku czekalam na zejscie czarnej farby - uzywalam w tym czasie
szamponow (casting), tez czarnych, ale one schodza po miesiacu, mialam wiec
ostatnio prawie swoje, ciemno brazowe, ale ja chce inny odcien, poza tym po
kolorowaniu sa jakby ladniejsze ;)
a teraz co do tego, czy to za ciemne - jesli tak, to dlaczego na opakowaniu
pisza, ze kolor wyjsciowy (baza) ma byc bodajze od sredniego brazu do _czerni_??

1. Data: 2003-08-20 14:30:44

Od: "mandragora" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@u...net.pl (Evunia) napisał(a):

> [...]
> kruczoczarny zamiast jaśniutkiego brązu, właśnie z palety Welli, nie
> mogłam na siebie patrzeć i jednak poszłam do fryzjera "zdjąć" tę

hihi :)
ja nie panikuje, bo od 'zawsze' mialam czern, wiec dla mnie to kwestia
poczekania miesiac, az zejdzie wella i potem dalsze proby :)

mandra

rada
Jakie kosmetyki dla 23-latki?
usuwanie tipsow