Re: "sprawy"

From: "Greg" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "sprawy"
Date: Mon, 28 Jul 2003 20:47:59 +0200

"tycztom" w news:bg3jam$4g0$1@ochlapek.sierp.net napisał(a):

> Sprawy są jak syfonowe uszczelki od
> zlewozmywaka...

"Garbaty anioł zszedł na ziemie
Powiedział nigdzie stąd nie pójdziecie to więzienie
(...)
Przez kraj długi i szeroki płyną marzeń potoki
Jak przecież życie bez większych obrażeń
Powiedzcie mi ile jeszcze dni minie zanim zrozumiecie,
że świat i wy ginie
Może zobaczycie, a może nie, (...)
Jak to, za dużo rzeczy tu przechodzi gładko,
coś mi się wydaje, że się rozbrykało stadko
Zrobie tu porządki, rozwieje wasze mrzonki
Jesteście tu potrzebni jak ziemniaczane stonki
A co to kur***!!! Powiedział ktoś z tłumu
Czy ty przypadkiem nie zgubiłeś rozumu,
gdzieś po drodze lecąc tu na jednej nodze
By pleść bzdury, robić miny jak kosze z wikliny
My wszyscy jesteśmy z tej samej gliny,
popełniamy błędy bo życie ma zakręty
Jest logiczne, długie jak drzewo genealogiczne naszej rasy,
ty trafiłeś w takie czasy
Życie to twardy orzech, każdy orze jak może,
a ty idź w pierdu, o mój Boże
I masz pretensje i wyrzuty ty durny łbie zakuty,
jesteś tak potrzebny jak kotu buty
Garbaty anioł na to skończ pier**** tato,
to ty jesteś matoł jak nie, to udowodnij
Powiedz mi tak, aby wszyscy byli zgodni
co wy tu robicie odkąd powstało życie
Zaległa cisza wręcz grobowa
nie powiedział nikt ni słowa
Pomyślałem oto szansa wyjątkowa,
wychyliłem się, uderzyłem i
A ja wiem, ja wiem co my tu robimy,
po co na ten świat przychodzimy
Jeśli oczy otworzysz szeroko i spytasz czemu,
spoko powiem ci
Więc nastaw dobrze uszy, w ciszy nikt się nie poruszył
Nie zaszeleścił nie zaszeptał, nikt nawet w miejscu nie zadreptał
Wszyscy czekali, oczy we mnie wlepiali,
doleciał mnie pomruk aprobaty z oddali
Pomyślałem tak! tak, to jest ta chwila,
teraz moje ego zajebiście bardzo gila
Sytuacja w której jestem centrum jak atrakcja turystyczna,
ściśle jak akademia ekonomiczna
Myśle czasem się przyśni komu wydaję się,
że oto spotkał kolesie który wszystko wie
Tysiąc uwag skierowanych we mnie,
ich oczekiwania spełnie w obronie tezy jak He-man Eternie
Nie jestem idiotą, by mówić jestem tutaj po to,
otwieram usta i niechaj płynie czyste złoto
Nagle wiatr moim oknem skrzyknął i ja się obudziłem
a garbaty anioł zniknął"

/Kaliber44 - Konfrontacje/

Tycztom - nie za duzo tego remontu?

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

P.S. 'Powiedzcie mi ile jeszcze dni minie zanim zrozumiecie, że psp (a
wraz z nim Wy) ginie
Może zobaczycie, a może nie...'. A moze to ja jednak zgubilem rozum...
starzeje sie? Za zimno... za cieplo... nigdy w sam raz. Moze sie
zgubilem. Moze minie, moze...