spray nablyszczajacy - poleccie cos!

1. Data: 2006-02-01 15:47:17

Temat: spray nablyszczajacy - poleccie cos!
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze Was, dobre kobiety, poleccie jakis spray nablyszczajacy
do wlosow, zeby dobrze nablyszczal, nie obciazal - ale nie
lakier!
ma nablyszczac, nie usztywniac, nie sklejac. moze byc drogi,
byle dobry.

mam odzywke w sprayu Klorane z cedratem, przyjemna,
niby ma robic polysk, ale efekt jest za slaby.

-- kasica

1. Data: 2006-02-01 15:48:29

Temat: Re: spray nablyszczajacy - poleccie cos!
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-01 16:47:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> byle dobry.
>
> mam odzywke w sprayu Klorane z cedratem, przyjemna,
> niby ma robic polysk, ale efekt jest za slaby.

Goldwella nabłyszczacz. Naprawde dobry. I tylko nabłyszcza.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-02-01 15:54:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Goldwella nabłyszczacz. Naprawde dobry. I tylko nabłyszcza.

do dostania w salonach, czy w sklepach tyz?

-- kasica (wdzieczna)

1. Data: 2006-02-01 15:55:51

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-01 16:54:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> do dostania w salonach, czy w sklepach tyz?

W sklepach fryzjerskich tyż. Ale w normalnych nie.

1. Data: 2006-02-01 17:27:24

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> [...]
> byle dobry.
>
> mam odzywke w sprayu Klorane z cedratem, przyjemna,
> niby ma robic polysk, ale efekt jest za slaby.

Mialam spray nablyszczajacy Joanny
http://www.joanna.pl/produkty/professional/spray.asp - moim zdaniem dobry.
Teraz mam Le Cher Techno Flash spray nablyszczajacy http://lecher.com.pl/
Strona we flashu wiec nie podam konkretnego linku. I ten Joanny wydawal mi
sie fajniejszy. Ale ja mam krotkie wlosy i nie ocenie w jakim stopniu
obciazaja. Ale nie sklejaja.

Zazula

1. Data: 2006-02-01 17:46:26

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> wrote in message

> Goldwella nabłyszczacz. Naprawde dobry. I tylko nabłyszcza.

Sa dwa (albo nawet trzy) w ofercie Goldwella, z czego tylko jeden jest wart
uwagi, srebrny z serii LC2.

s_s

1. Data: 2006-02-01 19:06:26

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Goldwella nabłyszczacz. Naprawde dobry. I tylko nabłyszcza.

Jako czarnowłosa potwierdzam i polecam.

hiver

1. Data: 2006-02-01 19:26:35

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-01 18:46:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *svenja_svensson* skreślił te oto słowa:

> "Lia" <i...@p...org> wrote in message

> Sa dwa (albo nawet trzy) w ofercie Goldwella, z czego tylko jeden jest wart
> uwagi, srebrny z serii LC2.

Ja mam z serii Trendline (granatowe opakowanie) - i jest wart uwagi.
IMO of korz.

1. Data: 2006-02-02 09:23:54

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Feb 2006 18:46:26 +0100, svenja_svensson wrote:

> "Lia" <i...@p...org> wrote in message

> Sa dwa (albo nawet trzy) w ofercie Goldwella, z czego tylko jeden jest wart
> uwagi, srebrny z serii LC2.
>
> s_s

a moglabys pokazac paluchem ktory to, albo podac jakis numer produktu?
jedyne stronki, na ktorych cos znalazlam to niemieckie (w sensie sklepu
online) i nie bardzo widze tam srebrna serie... seledynowa i liliowa raczej
:}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-02-02 14:24:21

Od: "watermark" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lakier!
> ma nablyszczac, nie usztywniac, nie sklejac. moze byc drogi,

A ja polecam brylantyne w sprayu KEUNE BRILLIANT GLOSS SPRAY, czarne
opakowanie, 200ml kosztuje ok 40zl chyba. Super nablyszcza i nic poza tym!

Pozdrawiam,

Peter

napis na pudełku testera gucci
Nowy balsam brazujacy Dove - Sunshine